Τα scooter κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και όχι άδικα, αφού η ευκολία χρήσης, η πρακτικότητα, οι αποθηκευτικοί χώροι και η προσιτή τιμή τα καθιστούν ιδανικά για τις καθημερινές μετακινήσεις. Όμως,
σε πολλές περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες scooter μπορεί να μην έχουν οδηγήσει μοτοσυκλέτα στο παρελθόν ή αυτό να είναι το πρώτο τους δίτροχο και να μη γνωρίζουν πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των ελαστικών και πώς να κάνουν τακτικό έλεγχο και συντήρηση.
Εμείς σας δείχνουμε τρία απλά πράγματα που θα βελτιστοποιήσουν την απόδοση των ελαστικών και
θα κάνουν το scooter να επιταχύνει, να φρενάρει και να συμπεριφέρεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Αρχικά, θα πρέπει να ελέγξετε ότι τα ελαστικά είναι φουσκωμένα στις σωστές πιέσεις, οι οποίες αναγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης του scooter. Ελαστικά με χαμηλότερη ή υψηλότερη πίεση από αυτό που καθορίζει ο κατασκευαστής φθείρονται γρηγορότερα, παρέχουν μικρότερη σταθερότητα και κινδυνεύουν περισσότερο από υπερθέρμανση. Επίσης,
οι κάτοχοι scooter είναι καλό να κάνουν οπτικό έλεγχο στα ελαστικά και να ψάχνουν για τυχών κοψίματα, εξογκώματα ή ξένα σώματα, όπως πέτρες ή καρφιά στην επιφάνειά τους. Αν εντοπιστεί κάτι από αυτά, το ελαστικό θα πρέπει να ελεγχθεί άμεσα από κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία. Τέλος, προκειμένου το ελαστικό να παρέχει τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση, ιδιαίτερα στο βρεγμένο,
θα πρέπει τα αυλάκια στο πέλμα του να έχουν επαρκές βάθος. Σε όλη την επιφάνεια του ελαστικού θα πρέπει το βάθος τους να είναι τουλάχιστον 1 χιλιοστό.
Αυτοί οι απλοί έλεγχοι θα πρέπει να γίνονται
ιδανικά μια φορά την εβδομάδα και μιας και απαιτούν ελάχιστο χρόνο, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μη γίνουν. Αν κάποιος έχει απορία σχετικά το τι και πώς να ελέγξει μπορεί να απευθυνθεί στο πιο κοντινό βουλκανιζατέρ.
Οι επαγγελματίες του χώρου είναι οι πιο κατάλληλοι για να σας δώσουν συμβουλές.
Οι περισσότεροι επαγγελματίες του χώρου είναι μεγάλα τζιμάνια! Ήρθαν κατεύθυναν από το Moto gp ... Πέρα από την πλακα, είναι δύσκολο να βρεις καλό μηχανικό για δίκυκλο σήμερα, ειδικά στην επαρχία...