53 χρόνια διαδρομές

Διαβάστηκε από 9746 αναγνώστες

Με αφορμή την συμπλήρωση 53 ετών λειτουργίας της επιχείρησης PIAGGIO PAPALEXANDRAKIS, ο Μιχάλης και ο Μανώλης Παπαλεξανδράκης μας αποκαλύπτουν μέσα από μια αποκαλυπτική συνέντευξη το μυστικό της επιτυχίας τους και μας δείχνουν πώς μπορεί μια εταιρεία του κλάδου να παραμένει μεγάλη και υγιής μέσα σε δυσμενείς οικονομικές συνθήκες.

Tι σημαίνει για εσάς «53 χρόνια διαδρομές»;

Ιστορία της οικογένειας, η ιστορία της Piaggio. 53 χρόνια είναι η οικογένειά μας και η πορεία της. Όλη η ζωή μας επηρεάστηκε αλλά και στηρίχθηκε από την εργασία του πατέρα μας. Διαμορφώσαμε προσωπικότητες, πλάνα ζωής, όνειρα, την καθημερινότητα και μετέπειτα τον δικό μας επαγγελματικό προσανατολισμό. Μέσα από τον πατέρα μας, αγαπήσαμε και λατρέψαμε τη δουλειά  του, τη θρυλική Vespa και βιώσαμε την ιστορία της στο κέντρο της Αθήνας. Οι διαδρομές συνεχίζονται με σεβασμό, αφοσίωση και πολύ προσωπική δουλειά όλης της οικογένειας.



Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σχέδια της PIAGGIO PAPALEXANDRAKIS; Υπάρχει κάτι που είχατε σχεδιάσει αλλά δεν μπορέσατε να το υλοποιήσετε;

Η ψηφιακή εποχή είναι μια πραγματικότητα και οφείλουμε να την συνδέσουμε απόλυτα με την επιχείρησή μας. Σχεδιάζουμε τη δημιουργία e-shop, για να μπορέσουμε να διαθέσουμε ηλεκτρονικά γνήσια ανταλλακτικά όλων των εταιριών του Ομίλου Piaggio, gadgets,  και ότι άλλο  χρειάζεται  ένα scooter, μια vespa, μια μοτοσυκλέτα και ο χρήστης τους.
Το τελευταίο μας επιχειρηματικό βήμα ήταν μια μεγάλη επένδυση, μέσα στα χρόνια της κρίσης. Μιλάμε για το δεύτερο κατάστημα στο Περιστέρι, που συμπλήρωσε 5 χρόνια λειτουργίας. Αν και χρονικά ήταν μια κίνηση που είχε, λόγω των οικονομικών συγκυριών που διέρχεται η χώρα μας και η οικονομία της, εξαιρετικά μεγάλο και σοβαρό ρίσκο, εντούτοις ήταν απαραίτητη γιατί θέλαμε να παρουσιάζουμε σωστά όλα τα σήματα  του Ομίλου Piaggio. Η επιλογή μας αυτή επιβραβεύτηκε από τους πελάτες μας, παλιούς και νέους. Στο κατάστημα της Θηβών φιλοξενούμε και όλα τα μοντέλα της Aprilia εκτός των υπόλοιπων συλλογών.
Εξαιρετικής σημασίας στόχος για εμάς είναι η οργάνωση στο μέγιστο όλων των τμημάτων  της επιχείρησης. Μέχρι σήμερα το έχουμε επιτύχει σε μεγάλο βαθμό αλλά όχι όσο ήταν ο αρχικός  σχεδιασμός. Οι απαιτήσεις της δουλειάς είναι πολλές, η καθημερινότητα έχει ανατροπές με αποτέλεσμα χρονικά να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε στον υψηλό στόχο που έχουμε θέσει σε αυτόν τον νευραλγικό τομέα.



Πόσο σημαντικό ήταν για την πορεία του Μανώλη και του Μιχάλη Παπαλεξανδράκη, να έχουν σαν εφόδιο την τεχνογνωσία και την εμπειρία του πατέρα  τους;

Για εμάς ο πατέρας μας ήταν και είναι κολώνα της επιχείρησης αλλά και της οικογένειας. Είναι αυτός που μας μετέδωσε την αγάπη του για τη δουλειά. Σαν μικρά αγόρια ήμασταν πολύ συχνά στο μαγαζί μαζί του και μαστορεύαμε. Το παιχνίδι έγινε λατρεία, τρόπος ζωής και μετά επάγγελμα. Ήταν η φυσική ακολουθία των πραγμάτων. Αμέσως μετά το σχολείο και οι δυό μας, χωρίς να το σκεφθούμε καθόλου βρεθήκαμε να δουλεύουμε με τον πατέρα μας. Είναι δύσκολο να μεταφέρουμε σε 1-2 προτάσεις τα εφόδια που πήραμε από τον πατέρα μας. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία του πέρασε σε μας μαζί με τον σεβασμό για τον πελάτη. Έχουμε κρατήσει την εμπειρία του σαν πολύτιμο συστατικό της επιχείρησης και της πορείας μας.
 

Η  τρίτη γενιά της οικογένειας, θα ακολουθήσει τα βήματα των 2 προηγούμενων;

Έχουμε 5 γιούς και είμαστε σίγουροι ότι τα παιδιά, θα ακολουθήσουν τα βήματά μας και θα εξελίξουν τη δουλειά με την ίδια αγάπη και αφοσίωση που δώσαμε εμείς σε αυτή. Η εξέλιξη θα έρθει και μέσα από τις σπουδές των παιδιών που θα δώσουν νέα ώθηση στην επιχείρηση. Όλοι μαζί με νέες, φρέσκιες ιδέες, μεθόδους και οργάνωση θα δουλέψουμε για  τη μέγιστη ανάπτυξη της οικογενειακής επιχείρησης που οραματιζόμαστε σήμερα.


 
Υπάρχουν πελάτες σταθεροί και ποιο το ποσοστό τους στο σύνολο του πελατολογίου;

Τα πελατολόγιο είναι η κινητήριος δύναμη της κάθε επιχείρησης. Για εμάς που αποτελούμε τη δεύτερη γενιά της, το πελατολόγιο που έρχεται από το παρελθόν και είναι σταθερό, είναι το «διαμάντι μας». Αποτελεί το 60% του συνολικού πελατολογίου και φροντίζουμε όχι μόνο να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι για να επιστρέφουν οι ίδιοι και οι φίλοι τους αλλά και να διατηρούμε στο υψηλότερο βάθρο  τις φιλικές και προσωπικές σχέσεις που έχουν διαμορφωθεί μέσα στα χρόνια.
Ο δυνητικός  πελάτης που έρχεται απλά να ρωτήσει κάτι σε ένα από τα καταστήματά μας, είναι ο νέος μας πελάτης. Μας εμπιστεύεται αμέσως και μια ερώτηση γίνεται η αφετηρία μιας  νέας διαδρομής.



Τι διαφορετικό προσφέρει στους πελάτες της η PIAGGIO PAPALEXANDRAKIS  και γιατί θα πρέπει να την επιλέξει κάποιος ενδιαφερόμενος;

Δεν ξέρουμε αν είναι διαφορετικό ή όχι, αλλά αυτό που κάνουμε πάντα είναι να εξυπηρετούμε προσωπικά τον κάθε πελάτη μας. Αυτό υπήρξε η βασική οδηγία του πατέρα μας και την τηρούμε μέχρι και σήμερα. Η ειδική αυτή  εξυπηρέτηση που έχουμε επιλέξει να παρέχουμε στον πελάτη μας, βοηθάει να κατανοήσουμε αμέσως τις ανάγκες του, να χτίσουμε ουσιαστική σχέση μαζί του και κατά συνέπεια να του κάνουμε πάντα στοχευμένες προτάσεις.
Αυτός είναι ο τρόπος  της οικογένειας, για να εξυπηρετούμε τον πελάτη μας και η πορεία δείχνει ότι είναι ο σωστός για να κερδίζουμε  τον νέο πελάτη αλλά και να μας εμπιστεύεται πάντα ο παλιότερος.
Σημαντικό στοιχείο για να επιλέξει την PIAGGIO PAPALEXANDRAKIS ο πελάτης μας, είναι η σταθερή μας πορεία και το γεγονός ότι θα είμαστε εδώ και αύριο και μεθαύριο! Είμαστε μια οικονομικά υγιής επιχείρηση με πολύχρονη παρουσία που μετρά 53 χρόνια, η καθημερινή  προσωπική μας παρουσία στα 2 καταστήματα, - Αθήνας και Περιστερίου-  μας επιτρέπει να είμαστε παρόντες ακόμα και στην παραμικρή ανάγκη του πελάτη μας.    
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός