Το μέλλον των μοτοσυκλετών φαίνεται να είναι ηλεκτρικό και όταν ένας κατασκευαστής σαν την BMW επενδύει 200 εκατομμύρια σε ένα κέντρο εξέλιξης μπαταριών, τα πράγματα είναι σοβαρά.
Οι μεγάλες αυτές δαπάνες στοχεύουν στη ανάπτυξη της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, στόχος είναι η εξέλιξη μπαταριών νέας σχεδίασης, χημικής σύστασης και τεχνολογίας, ώστε να βοηθήσουν τους κατασκευαστές μπαταριών με τους οποίους συνεργάζονται στον τομέα των αυτοκινήτων.
Επίσης, θέλουν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρικό σύστημα το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, την μπαταρία και τον ελεγκτή σε μια μικρών διαστάσεων μονάδα. Η BMW ονομάζει αυτό το σύστημα «πέμπτης γενιάς» και περιμένει να τοποθετηθεί σε όχημα παραγωγής μέχρι το 2021.
Το μοτοσυκλετιστικό κομμάτι της BMW μπορεί να ωφεληθεί από μια τέτοια επένδυση, αφού η Βαυαρική εταιρεία ασχολείται ήδη με ηλεκτρικά scooter και ο περιορισμένος διαθέσιμος χώρος που υπάρχει στις μοτοσυκλέτες και τα scooter κάνει αναγκαίες τις μικρών διαστάσεων λύσεις. Τα συστήματα πέμπτης γενιάς δεν χρησιμοποιούν σπάνιες γαίες για την κατασκευή του ηλεκτροκινητήρα, που σημαίνει ότι η γραμμή παραγωγής δεν βασίζεται σε σπάνια ή ακριβά υλικά, τα οποία μπορεί να είναι δύσκολο να αποκτηθούν στο μέλλον.
Αυτό δείχνει ότι η BΜW σχεδιάζει μακροχρόνια και θέλει να κάνει σταθερά βήματα προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης. Το μέλλον αναμένεται συναρπαστικό και πλησιάζει γρήγορα.