Κινητήρας 895cc με ισχύ 87 ίππων και δύο στάνταρ Riding Modes Ξεκούραστη θέση οδήγησης για μακρινά ταξίδια Με το Riding Modes Pro ξεκλειδώνεις τα Riding Modes Dynamic και Enduro Κορυφαία επίδοση φρεναρίσματος με Cornering ABS και φρένα Brembo
Τιμή: Από 11.690 ευρώ (Τιμή έκδοσης δοκιμής: 13.910 ευρώ) +: Λειτουργία κινητήρα, Ποιότητα Κύλισης, Φρένα -: Ποιότητα υλικών σε ορισμένα σημεία
Το F 750GS λανσαρίστηκε το 2018 αντικαθιστώντας το F 700GS που με τη σειρά του είχε αντικαταστήσει το F 650GS. Πιστή σε αυτή τη λογική, τώρα η BMW μεγαλώνει περαιτέρω το πιο “μικρό GS”, αντικαθιστώντας το 750 με το νέο F 800GS, το οποίο φέρει έναν δυνατότερο κινητήρα και πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό.
Το όνομα GS εμφανίστηκε το 1980, με το R 80G/S, μια μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Rally Dakar τέσσερις φορές (1981, 1983, 1984 και 1985). Το ακρωνύμιο GS (που αρχικά γραφόταν G/S) προέρχεται από τις γερμανικές λέξεις Gelände/Straße, με το πρώτο να σημαίνει έδαφος (και ελεύθερα να μπορεί να μεταφραστεί ως Off-Road) και το δεύτερο να σημαίνει δρόμος, τονίζοντας τις On-Off δυνατότητες της σειράς GS. Το μικρότερο μοντέλο της σειράς είναι πιο προσανατολισμένο στο On κομμάτι, με 19άρη τροχό μπροστά και ζάντες αλουμινίου, μια στροφή που ακολούθησε η BMW στο πέρασμα από το 700GS στο 750 και κράτησε τώρα και στην νέα αλλαγή.