Ο λόγος της υστεροφημίας αυτών των μοντέλων, αποτυπώνεται από την ευχάριστη συμπεριφορά τους στο δρόμο. Το Street Rod είναι μια αστική μοτοσυκλέτα που εμφανίζει διττό χαρακτήρα. Από τη μία είναι επιθετικό, δυναμικό, φρέσκο και αισθητικά street και από την άλλη μοιάζει αλλά και είναι Harley. Η μοτοσυκλέτα είναι περισσότερο προσανατολισμένη για την πόλη και αποτελεί ένα καθημερινό λόγο να χαμογελάς, καθώς μετατρέπει κάθε μετακίνηση σε διασκεδαστική διαδικασία που θέλεις να επαναλαμβάνεις. Χαρακτηρίζεται από ευελιξία και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μπορείς να πας γρήγορα στον προορισμό σου ή απλά να απολαύσεις τη διαδρομή. Ο Urban χαρακτήρας δεν στερεί από τον αναβάτη του Street Rod την δυνατότητα για εκτός πόλης εξορμήσεις. Οι αλλαγές στο πλαίσιο επέφεραν δυναμικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά που μεταφράζονται σε αυξημένες γωνίες κλίσης και κοφτερό χειρισμό. Είτε Cruising με σπορ φιλοσοφία, είτε γρήγορη βόλτα με την αύρα της Harley, εσύ επιλέγεις.
Η αίσθηση που σου δίνει η Africa είναι ότι πρόκειται για μια ελαφρύτερη και μικρότερη μοτοσικλέτα. Σε συνδυασμό με το πολύ καλό της ζύγισμα και την αύρα φιλικότητας που αποπνέει, μπορεί να κινηθεί με άνεση και χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό της, σε οποιοδήποτε πεδίο. Στην πόλη ελίσσεται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με την ψηλή θέση οδήγησης να προσφέρει πλήρη επόπτευση και τις αναρτήσεις να σιδερώνουν τα πάντα. Στο ταξίδι είναι, δεδομένων των μαλακών αναρτήσεων με τις μεγάλες διαδρομές, εντυπωσιακά σταθερή, ενώ εξίσου εύκολα και χωρίς κόπο μπορεί να οδηγηθεί με γρήγορους ρυθμούς σε δρόμους με στροφές. Με τη φιλικότητα που το διακρίνει, σε βάζει στο παιχνίδι και σε αφήνει να ξεχάσεις ότι οδηγείς ένα mega on-off. Το μόνο που σκέφτεσαι είναι ο δρόμος που απλώνεται μπροστά σου.
Παρά το massive παρουσιαστικό του GS, το ζύγισμα είναι άψογο και η αίσθηση αέρινη, αναλογικά με τον όγκο του πάντα. Στην πόλη πιάνεις τον εαυτό σου περικυκλωμένο από πυκνή κίνηση και όχι μόνο δεν καταρρέεις από κρίση πανικού αλλά το διασκεδάζει κιόλας, ειδικά με τις αντιδράσεις όσων αντικρίζουν ένα αεροπλανοφόρο σε δύο ρόδες να χορεύει. Το GS είναι πανεύκολο στη οδήγηση. Το φέρνεις και στα μέτρα σου άμα θες, αναλόγως τα κέφια σου, ρυθμίζοντας αναρτήσεις και απόδοση κινητήρα. Μπορεί να μεταμορφωθεί από καναπέ με ρόδες και crème de la crème απόδοση κινητήρα, σε κάντε στην άκρη να περάσω αφηνιασμένο ταύρο. Ευέλικτο ταύρο. Το telelever μπορεί να σου δίνει ένα διαφορετικό feedback σε σχέση με τα τηλεσκοπικά πιρούνια, αλλά δεν σου δημιουργεί ανασφάλεια σε καμία περίπτωση. Κουνήματα, ταλαντώσεις, πλεύσεις και τέτοια είναι άγνωστες λέξεις.