Οι μοτοσυκλέτες με υψηλή προτίμηση, εκτός των υπολοίπων προϋποθέσεων που πληρούν , έχουν ξεχωριστή αισθητική και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Κοιτάζοντας το νέο Street Rod, αυτό που αποκομίζεις είναι μια πιο τσαμπουκαλεμένη και σπορ εκδοχή του Street 750. Αυτό επετεύχθη με τις ευλογίες του Dark Custom Studio της Harley και διάφορες αλλαγές που περιλαμβάνουν, μικρότερο υποπλαίσιο, νέο φανάρι και νέας σχεδίασης ζάντες. Η σιλουέτα του συγκεντρώνει Streetfighter στοιχεία και τα αναμιγνύει με την αμερικάνικη muscle κουλτούρα από τη μία και πινελιές από την παλέτα της Harley από την άλλη. Η συναρμογή και το συνολικό φινίρισμα του Street Rod δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης και η γενική εικόνα, είναι αυτή μιας premium σωστά μελετημένης και σχεδιασμένης κατασκευής.
Η νέα Africa Twin είναι μικρότερη σε μέγεθος από ό, τι φαίνεται στις φωτογραφίες και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που προσέχεις καθώς την πλησιάζεις. Μαζεμένο φέρινγκ, μικρό πλάτος και ύψος στα πλαίσια της κατηγορίας τοποθετούν τη νέα ιαπωνική on-off ανάμεσα στα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού μοντέλα, από θέμα όγκου. Ποιοτικά η νέα on-off είναι μια γνήσια Honda, Made in Japan. Η συναρμολόγηση και η συναρμογή των πλαστικών και μεταλλικών επιφανειών κυμαίνεται στα γνωστά υψηλά επίπεδα της ιαπωνικής εταιρίας και όλα δείχνουν να έχουν φτιαχτεί για να αντέξουν τόσο στο χρόνο όσο και στη χρήση.
Ό,τι και να πιστεύει κανείς για την industrial – mechano αισθητική των GS, η αλήθεια είναι ότι αυτή αποτελεί το standard στην κατηγορία. Προφανώς και αρέσει λοιπόν, ακόμα στον κόσμο έξω από τον χώρο των δύο τροχών. Τις εντυπώσεις κλέβει πρώτα απ` όλα ο όγκος, ένα χαρακτηριστικό που είναι must στην κατηγορία, τόσο για πρακτικούς όσο και για marketing λόγους. Ποιοτικά, μπορείς να βάλεις στοίχημα με φίλους και γνωστούς, καθώς όσο και αν το ψάξουν, δεν πρόκειται να εντοπίσουν το παραμικρό. Πολύ απλά, κορυφαία η ποιότητα των υλικών, της βαφής και της συναρμογής.