Τα τρία μοντέλα δεν κάνουν εκπτώσεις, όσον αφορά τα περιφερειακά με τα οποία είναι εξοπλισμένα. Το πλαίσιο του GS είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρον τμήμα. Στις αναρτήσεις, το εναλλακτικό telelever είναι σήμα κατατεθέν, όπως φυσικά και το μονόμπροστο, δια μέσου του οποίο διέρχεται ο άξονας της μετάδοσης, το paralever, δηλαδή. Tα μονά αμορτισέρ της Sachs μπροστά και πίσω, είναι συνδεδεμένα με την IMU της μοτοσικλέτας, όντας ημιενεργητικά. H πέδηση, είναι και αυτή ψηφιοποιημένη και connected, ενώ εντυπωσιάζει και σε hardware επίπεδο, με τους δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 305 χλστ. μπροστά, που συνεργάζονται με τετραπίστονες ακτινικής έδρασης δαγκάνες. Πίσω, υπάρχει μονός δίσκος 276 χλστ., με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο του Street Rod είναι ατσάλινο σωληνωτό. Το αναθεωρημένο ψαλίδι μάκρυνε με σκοπό να φιλοξενήσει το μεγαλύτερου πάχους ελαστικό, καθώς και την αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης του πίσω τροχού, που αποτελείται από δύο piggyback αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον εμπρός άξονα συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με μαύρα καλάμια χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. Στον τομέα της πέδησης, το Street Rod διαθέτει πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων που δαγκώνουν διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών και σε συνδυασμό με τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου, προσφέρουν άφθονη δύναμη φρεναρίσματος.
Η νέα Africa δομείται γύρω από ένα ατσάλινο ημί-διπλο κλειστό πλαίσιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευελιξία στην πόλη, την σταθερότητα στο ταξίδι και την στιβαρότητα και αντοχή για το χώμα. Στις αναρτήσεις, η Honda εξοπλίζει το Africa με πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Showa μπροστά και μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο υδραυλικά, ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα φρένα δύο πλευστοί «wave» δίσκοι 310 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και μονός επίσης «wave» δίσκος 256 χλστ, με μονή δαγκάνα πίσω, συμπληρώνουν την εικόνα.