Η βελτίωση του Revolution X απέφερε μεγαλύτερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα. Το προστατευτικό της φτέρνας στην εξάτμιση, αποδεικνύεται αρκετά χρήσιμο.

Η απόδοση του δεν εντυπωσιάζει στα χαρτιά, αλλά στην πράξη έχει πολύ τσαγανό και είναι ανέλπιστα εύστροφος.

Γραμμική απόδοση από τον πολιτισμένο κινητήρα με την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και τα πλούσια αποθέματα ροπής από χαμηλά.

Κινητήρας

Μπορεί οι κινητήρες να έχουν διαφορετικές  χωρητικότητες, αλλά η δικύλινδρη φύση τους προσφέρει οικονομία χρήσης και ευχρηστία στην καθημερινή μετακίνηση. Στο Africa, η απόδοση του δικύλινδρου των 998 κυβικών, ανέρχεται στους 94 ίππους στις7.500σαλ και στα 10kg-m ροπής στις 6.000σαλ. Η ταυτότητα του συγκεκριμένου κινητήρα δεν είναι η εκρηκτικότητα αλλά η εκπληκτική ελαστικότητα του και η γραμμική & γεμάτη απόδοση του σε όλο το φάσμα των στροφών. Το Africa φέρει επίσης το Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα, ενώ ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει. 

Οι μηχανικοί της Harley αποφάσισαν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά τον Revolution X. Ο δικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών V-Twin υγρόψυκτος κινητήρας, απέκτησε νέα πιστόνια, νέες βελτιωμένης ροής κυλινδροκεφαλές και νέα έκκεντρα με μεγαλύτερο βύθισμα. Ο 750άρης αποδίδει πλέον 68,4 ίππους στις 8.750σαλ. και 6,6 κιλά ροπής στις 4.000σαλ. και κόφτη στις 9.000σαλ. Το μοτέρ είναι πιο δυνατό, πιο άμεσο και αναδεικνύει την προσωπικότητα του Street Rod. 

Ο αειθαλής boxer, σήμα κατατεθέν της BMW, έχει κάνει πολλά εξελικτικά βήματα όλα αυτά τα χρόνια, με το τελευταίο και σημαντικότερο να είναι η εφαρμογή μερικής υγρόψυξης στις κεφαλές του, ενώ για φέτος, συμμορφώνεται και με τις Euro4 προδιαγραφές ρύπων. Τα 1.170 κ.εκ. της χωρητικότητας του, αποδίδουν 125 ίππους στις 7.750σαλ. και στα 12,7 k-gm ροπής στις 6.500σαλ. Ο boxer έχει συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά που τον κάνουν ξεχωριστό, με ένα από αυτά να αποτελεί η εκρηκτική ροπή του σε όλες τις στροφές!