Μονόμπρατσο ψαλίδι και retro σχεδιασμός Υδρόψυκτος κινητήρας 498cc με απόδοση 47,6 ίππων Τροχοί 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα 191 κιλά στεγνή με 18λιτρο ρεζερβουάρ
Μονόμπρατσο ψαλίδι και retro σχεδιασμός
Το νέο Scrambler της Kove ονόματι 510F, είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που αποκτά μονόμπρατσοψαλίδι πίσω ενώ ο retroσχεδιασμός του αναδεικνύεται από τον στρογγυλό προβολέα εμπρός και το σχήμα της μονοκόμματης σέλας με τις ραφές της που θυμίζουν κλασικέςμοτοσυκλέτες. Το κομψό τελικό εξάτμισης χωρίζεται σε δύοαπολήξεις και φτάνει σε ύψος την πίσω ρόδα της μοτοσυκλέτας.
Υδρόψυκτος κινητήρας 498cc με απόδοση 47,6 ίππων
Ο κινητήρας του 510F είναι ένας παράλληλος εν σειρά 498cc που έχει μέγιστη απόδοση 47,6ίππων και ροπή 45 Nm ενώ φαίνεται να προέρχεται από την εταιρεία της Loncin. Συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6ταχυτήτων και η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 170χλμ/ω.
Τροχοί 18 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα
Στο ατσάλινοδιαμαντένιο του πλαίσιο τοποθετούνται αμορτισέρ της KYB ενώ οι διαστάσεις των ακτινωτών τροχών είναι 18 και 17ιντσών εμπρός και πίσω με ελαστικά 110/80 και 160/60 αντίστοιχα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες του μοντέλου, προδιαθέτουν για έντονη εκτόςδρόμου οδήγηση τονίζοντας τον Scrambler χαρακτήρα του.
191 κιλά στεγνή με 18λιτρο ρεζερβουάρ
Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 790χλστ ενώ το βάρος της στα 191κιλά άνευ υγρών. Διαθέτει ρεζερβουάρ 18λίτρων, η απόσταση από το έδαφος είναι στα 180χλστ για άνετες χωμάτινες διελεύσεις ενώ δεν γνωρίζουμε την τιμή του. Ανυπομονούμε να το δούμε στην Ευρώπη.