Τιμή: 15.150 ευρώ
Με δύναμη που ντροπιάζει Superbike και φιλικότητα ακόμα και για καθημερινή χρήση, η S1000R συνεχίζει να αποτελεί μια αξιόλογη πρόταση στην καυτή κατηγορία των Super naked μοτοσυκλετών. Μπορεί η γενική σχεδίαση να μην έχει ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με την πρώτη γενιά, όμως η εικόνα που παρουσιάζει η S1000R χωρίς να είναι ακραία, είναι σύγχρονη και αρκετά επιθετική, χάρη και στις επιρροές από την S1000RR. Η θέση οδήγησης δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση, αφού το σώμα τοποθετείται μεν σε επιθετική στάση πάνω στην ευρύχωρη σέλα, όμως δεν κουράζεται άσκοπα, χάρη στη σωστή απόσταση και το ύψος του τιμονιού, που μαζί με τα μαρσπιέ δημιουργούν ένα αρκετά φιλικό ¨εργονομικό τρίγωνο¨ για τα δεδομένα της κατηγορίας. Γνωστός για την απόδοσή του από την S1000RR, ο κινητήρας που κινεί την S1000R όπως υποδηλώνει και το όνομά της έχει χωρητικότητα 999 κυβικά και απόδοση που πλέον αγγίζει τους 165 ίππους στις 11.000 σ.α.λ (5 περισσότερους από την προηγούμενη γενιά χάρη στη νέα εξάτμιση και στην επανασχεδιασμένη εισαγωγή) με έμφαση στη γραμμική λειτουργία και την άφθονη ροπή.
Για την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση φροντίζει το traction control που συνεργάζεται με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU, ενώ μπορεί εύκολα να απενεργοποιηθεί. Στο ίδιο πακέτο παρέχεται το Launch control για εκρηκτικές εκκινήσεις, αλλά και το Shifter για άμεσα ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Το πλαίσιο αλουμινίου, όμοιο με αυτό της τελευταίας γενιάς S1000RR, επανασχεδιάστηκε τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος, πράγμα που οδήγησε σε μείωση του βάρους κατά 2 κιλά, σταματώντας την ζυγαριά στα 205 κιλά. Στα γονίδια της κυλά αίμα Superbike και σε δρόμο με στροφές παρατηρείς, την σταθερότητα, τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και την ευκολία με την οποία κινείται γρήγορα σε αυτές τις συνθήκες. Διαθέτει πάντα τεράστια αποθέματα δύναμης, (μεταφέρονται με ασφάλεια στο δρόμο χάρη στην εξαιρετική λειτουργία του shifter και στο ομαλό traction control) αλλά και δυνατά φρένα με σωστή αίσθηση που είναι παραπάνω από χρήσιμα όταν οι ταχύτητες ανεβαίνουν.
Yamaha MT-10 2022: Οδηγούμε στην Ισπανία
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Βίντεο με τον ήχο του νέου 1290 Super Duke R του 2024
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Τα τρία πιο «βρωμόγκαζα» Hypernaked με ροπή που κόβει χέρια