Οι όμορφες γραμμές συνδυάζονται με LED φώτα εμπρός και πίσω, ενώ τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φέρινγκ για μια “λεία” και μοντέρνα εμφάνιση. Η σέλα του, εκ πρώτης όψεως δείχνει λεπτή, αλλά είναι άνετη και φιλόξενη τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα, χωράει ένα full face κράνος και το Top Box των 35 λίτρων, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, εκτοξεύει την πρακτικότητα. Επίσης, διαθέτει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα με παροχή ρεύματος 12V. Ο σύγχρονος κινητήρας των 153 κυβικών εκατοστών, αποδίδει 14,79 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,42 κιλά ροπής στις 6.500σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση κάνοντας χρήση του συστήματος Idle Stop που διαθέτει, δεν ξεπέρασε τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων, γίνει μεγάλη αυτονομία. Το μικρό βάρος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι και πολύ δύσκολα θα ακινητοποιηθεί ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Ξεχάσατε το medley 150