Το Like II είναι κάτι σαν δίτροχο κόσμημα, ένα πολύ στιλάτο scooter που γίνεται εύκολα επίκεντρο της προσοχής. Η σέλα είναι άνετη σε σχήμα αλλά και γέμισμα, μέτριας σκληρότητας, όχι όμως κουραστική για την αστική χρήση. Ο συνεπιβάτης δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στην πίσω θέση, αρκεί να μην κάνει διαδρομές ιδιαίτερα μεγάλης διάρκειας. Κάτω από την σέλα, υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος χώρος ο οποίος δεν χωρά full face κράνος, αλλά ένα τύπου jet φιλοξενείται εύκολα μαζί με άλλα αντικείμενα. Ο κινητήρας των 125 κυβικών τροφοδοτείται με ψεκασμό, φέρει τεχνολογίες μείωσης των εσωτερικών τριβών και υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση και υψηλή απόδοση. Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 11,6 ίππους και η ροπή του στο 1 kgm. Σε μέσο κύκλο χρήσης ζητά την ικανοποιητική ποσότητα των 2,8 λίτρων καυσίμου στα 100 χιλιόμετρα. Η ποιότητα κύλισης είναι βελούδινη και σε εκπλήσσει ευχάριστα, αφού αναρωτιέσαι αν οδηγείς αστικό scooter 125 κυβικών ή κάτι μεγαλύτερο.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Ξεχάσατε το medley 150