Το Liberty κέρδισε με το σπαθί του το δικό του μερίδιο στην αγορά, καθώς η στιλάτη σχεδίαση, η προσιτή τιμή αλλά και η φιλικότητα που το διακρίνει, αποτελούν μερικά από τα ισχυρότερα όπλα του. Τα αιχμηρά φλας και τα φώτα ημέρας LED, δίνουν μια απόλυτα σύγχρονη εικόνα που ενισχύεται από τον πίνακα οργάνων, ενώ τα φιλέτα χρωμίου προσθέτουν παράλληλα και μερικούς πόντους πολυτέλειας. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα μικρό jet κράνος και κάποια ακόμη μικροπράγματα, ενώ διαθέτει ντουλαπάκι στην ποδιά χωρητικότητας 4 λίτρων. Ο κινητήρας των 155 κυβικών αποδίδει 12.9 ίππους και 1,33 κιλά ροπής. Αποδείχτηκε αρκούντως ζωηρός αλλά και πολιτισμένος σε λειτουργία, προσέφερε μια ασφαλή ταχύτητα για να κινηθείτε και στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η μέση κατανάλωσή του ανέρχεται στα μόλις 2,9 λίτρα ανά 100 χλμ. Η σέλα έχει ποιοτική επένδυση και πλούσιο αφρώδες στο εμπρός μέρος, αλλά ελαφρώς λιγότερο πιο πίσω. Ευρύχωρο είναι και το κομμάτι που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Ξεχάσατε το medley 150