Το Tricity 155 μπορεί να σε βάλει ομαλά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και μαζί του να αποκτήσεις τις πρώτες δίτροχες - τρίτροχες εμπειρίες σου. Η όψη του αποπνέει έντονο δυναμισμό, καθώς ακόμα κι όταν είναι σταματημένο, μοιάζει σαν να κινείται. Η σέλα είναι άνετη και δεν θα κουράσει ακόμα και σε μακρινές βόλτες εκτός των τειχών της πόλης. Ο αποθηκευτικός χώρος 20 λίτρων χωράει άνετα ένα full face κράνος και διάφορα μικροαντικείμενα. Ο κινητήρας είναι νέος, 155 κυβικά μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με 4βάλβιδη κεφαλή, απόδοσης 14,9 ίππων στις 8.000σ.α.λ. και 1,46 χιλιογραμμομέτρων ροπής στις 6.000σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο, δεν ξεπερνάει τα 2,7 λ/100χλμ. Οι δύο τροχοί μπροστά καταπίνουν με ευκολία λακκούβες, σαμαράκια και ό,τι άλλη έκπληξη επιφυλάσσει ο δρόμος, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Το τιμόνι έχει ελαφριά αίσθηση και δεν επιβαρύνεται από το βάρος του εμπρός συστήματος ανάρτησης. Είναι τόσο καλά σχεδιασμένο, που δύσκολα θα καταλάβει κάποιος ότι έχει δύο τροχούς μπροστά του.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Κανένα δε ξεχάσαν. Απλά δε μπορούσαν να φτιάξουν άρθρο 35 σκούτερ για να σε ξεχάσει ο βενζινας σου. Δεν είναι ας πούμε οτι το Tricity 155 καίει λιγότερο από το NMAX 155 που είναι διτροχο και 30κιλά ελαφρύτερο. Απλά δε χωράνε όλα σε ένα αρθρο.
Ξεχάσατε το medley 150