LIVE: κίνηση στους δρόμους

    CRF 400 RX

    Τρίτο στη σειρά μας περίμενε το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της γκάμας, αφού το 2018 κατείχε την πρώτη θέση στις ισχυρές αγορές της Ιταλίας και της Γαλλίας. Κάτι που δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς το 400 βασίζεται στο μεγαλύτερο 450 αλλά προσφέρει ένα ιδανικό πακέτο τόσο για χομπίστες όσο και για επαγγελματίες αγωνιζόμενους, συνδυάζοντας δυνατές επιδόσεις  με φιλικότερο χαρακτήρα από τον μεγαλύτερο αδελφό του. Η δύναμη σε όλο το φάσμα το στροφών ήταν εκμεταλλεύσιμη ακόμα και στην μικρή πίστα χωρίς να σε κουράζει με απότομα ξεσπάσματα ή με σβησίματα στα κλειστά κομμάτια, δείχνοντας την σωστή δουλειά που έχει κάνει η Red Moto τόσο στις χαρτογραφήσεις όσο και στον κινητήρα. Αυτή την φορά ο κυβισμός μειώθηκε από τα 449,7 στα 413 κυβικά χάρη στον νέο κύλινδρο και το μικρότερης διαμέτρου πιστόνι που κατασκευάζει η Athena σύμφωνα με τις υποδείξεις της Red Moto, ενώ η συμπίεση έπεσε από το 13,5:1 στο 13:1 Η διαδρομή  παραμένει ίδια με το 450, όπως και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου με πλαίσιο και αναρτήσεις να ανταποκρίνονται σε κάθε προσδοκία.



    CRF 400RX / 450 RX    
    Κινητήρας  
    Τύπος 4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) 413 / 449,7
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)92X62,1 / 96X62,1
    Συμπίεση (:1)13 / 13,5
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7.3
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Αλουμινίου
    Αναρτήσεις ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι 49χιλ
    Διαδρομή (χλστ.) 305
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ με μοχλικό
    Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/260, 2E
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/240, 1E
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε90/90-21
    Ελαστικό Π140/80-18
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2175
    Πλάτος (χλστ.)827
    Μεταξόνιο (χλστ.)1477
    Απόσταση από έδαφος (χλστ.) 328  
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)960
    Βάρος πλήρης (κιλά) 114.3