Τρίτο στη σειρά μας περίμενε το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της γκάμας, αφού το 2018 κατείχε την πρώτη θέση στις ισχυρές αγορές της Ιταλίας και της Γαλλίας. Κάτι που δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς το 400 βασίζεται στο μεγαλύτερο 450 αλλά προσφέρει ένα ιδανικό πακέτο τόσο για χομπίστες όσο και για επαγγελματίες αγωνιζόμενους, συνδυάζοντας δυνατές επιδόσεις με φιλικότερο χαρακτήρα από τον μεγαλύτερο αδελφό του. Η δύναμη σε όλο το φάσμα το στροφών ήταν εκμεταλλεύσιμη ακόμα και στην μικρή πίστα χωρίς να σε κουράζει με απότομα ξεσπάσματα ή με σβησίματα στα κλειστά κομμάτια, δείχνοντας την σωστή δουλειά που έχει κάνει η Red Moto τόσο στις χαρτογραφήσεις όσο και στον κινητήρα. Αυτή την φορά ο κυβισμός μειώθηκε από τα 449,7 στα 413 κυβικά χάρη στον νέο κύλινδρο και το μικρότερης διαμέτρου πιστόνι που κατασκευάζει η Athena σύμφωνα με τις υποδείξεις της Red Moto, ενώ η συμπίεση έπεσε από το 13,5:1 στο 13:1 Η διαδρομή παραμένει ίδια με το 450, όπως και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου με πλαίσιο και αναρτήσεις να ανταποκρίνονται σε κάθε προσδοκία.