Στο κλείσιμο της ημέρας μας περίμενε το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας με 450 κυβικά και δυνατότητες που δύσκολα αναδεικνύονταν στο μικρό πιστάκι. Ο κινητήρας έχει δεχθεί τις βελτιώσεις του CRF 450R αποδίδοντας 2,4 επιπλέον ίππους και περισσότερη ροπή παντού σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, χάρη στην ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, την εισαγωγή και την εξάτμιση, η οποία διαθέτει λαιμό μεγαλύτερης διαμέτρου. Το σύστημα ψεκασμού PGM-FI τροφοδοτεί τον κινητήρα δύο φορές σε κάθε κύκλο, ενώ ένας αισθητήρας στο κιβώτιο συνεργάζεται με την μονάδα διαχείρισης ώστε κάθε σχέση να έχει διαφορετική χαρτογράφηση. Η αντλία λαδιού είναι πλέον μεγαλύτερη και ο συμπλέκτης επανασχεδιασμένος. Η μοτοσυκλέτα για το 2019 διαφέρει και στο βάρος, καθώς ¨αδυνάτισε¨ κατά 1,9 κιλά με αλλαγές στο πλαίσιο, στο ψαλίδι (απέκτησε ελαφρύτερες και πιο στιβαρές πλάκες έδρασης) και στην δαγκάνα του μπροστινού φρένου.
Όπως είναι αναμενόμενο, το 450 χρειάζεται μεγάλη εμπειρία και ικανότητες από τον οδηγό ειδικά σε σφιχτά κομμάτια, καθώς η Red Moto μπορεί να το έκανε πιο φιλικό από το αντίστοιχο CRF450R, όμως ο motocross χαρακτήρας δεν κρύβεται ακόμα και στην πιο ήπια χαρτογράφηση. Ο συμπλέκτης είναι πιο βαρύς από τα υπόλοιπα μοντέλα και ο κινητήρας μπορεί ακόμα και να σβήσει στο άνοιγμα του γκαζιού από μικρές ταχύτητες κινούμενος σε μονοπάτια. Η στιβαρότητα του συνόλου και η περίσσεια δύναμη είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στους αγώνες, όμως στην ερασιτεχνική χρήση αποδεικνύεται ότι περισσότερο δυσκολεύουν, κάνοντας το CRF 450 RX ιδανικό ¨εργαλείο¨ για προπονημένους.