Η Honda εισέρχεται δυναμικά στον χώρο του Enduro την νέα χρονιά με την βοήθεια της Red Moto και την ανανεωμένη γκάμα των CRF -RX που οδηγήσαμε στα χώματα της Γένοβα.
Τα Enduro μοντέλα του 2019 θα εισάγονται πλέον κανονικά από την ελληνική αντιπροσωπεία, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του Ιαπωνικού ονόματος, καθώς είναι προφανές ότι τα τελευταία έτη η κατηγορία μονοπωλείται από Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες. Η ιταλική Red Moto αναλαμβάνει να τροποποιήσει τα χωμάτινα μοντέλα της Honda ώστε να τηρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές για κυκλοφορία και στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας αναβαθμίσεις που έχουν σκοπό να τα κάνουν άκρως ανταγωνιστικά σε κάθε κατηγορία κυβισμού στον κόσμο του Enduro.
Έτσι, ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση της Honda, βρεθήκαμε στα βουνά της Γένοβα για να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε τα CRF 250 RX, 300 RX, 400 RX και 450 RX. Την ελληνική αποστολή συνόδευε ο πολυπρωταθλητής Ελλάδος Βασίλης Σιαφαρίκας, ενώ στον χώρο βρισκόντουσαν και οι αναβάτες που εκπροσωπούν την Red Moto στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro, Davide Guarneri και Thomas Oldrati, οδηγώντας στο όριο τις προσωπικές τους αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.
Η τοποθεσία που επιλέχτηκε για την παρουσίαση μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς το ProParkGenova είναι μια πίστα Enduro με αρκετά απαιτητικά και ¨σφιχτά¨ κομμάτια, ιδιαίτερα για τα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς. Ξεκινώντας από το μικρότερο CRF 250 RX και φθάνοντας διαδοχικά στο μεγαλύτερο 450, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε όσο χρειαζόταν για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας, χάρη στην άρτια διοργάνωση και στην βοήθεια των τεχνικών οι οποίοι άκουγαν τις επιθυμίες σου φέρνοντας την μοτοσυκλέτα ακριβώς στα μέτρα σου.
Όλα τα μοντέλα της σειράς βασίζονται στα motocross CRF-R, οπότε δεν χρειάζεται προσεκτική παρατήρηση για να καταλάβεις το αγωνιστικό DNA που τα διακατέχει. Η χρήση Enduro όμως επιβάλλει ορισμένες απαραίτητες αλλαγές, οπότε εξοπλίζονται με πίσω τροχό 18 ιντσών, διάφανο ρεζερβουάρ 7,3 λίτρων, μαλακότερες ρυθμίσεις αναρτήσεων και ελαφρώς διαφορετική γεωμετρία που ταιριάζει στον νέο χαρακτήρα τους. Σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα έχουμε βελτίωση και στον τομέα των φρένων με νέα μπροστινή διπίστονη δαγκάνα, η οποία πλέον διαθέτει διαφορετικού μεγέθους έμβολα 30 και 27 χιλ (σε σχέση με τα 2 Χ 27 χιλ). Το Fat Bar τιμόνι είναι της Renthal και διαθέτει ρυθμιζόμενη βάση, τα μαύρα στεφάνια των τροχών προέρχονται από την D.I.D, ενώ την εικόνα ολοκληρώνουν η νέα μάσκα με τον led προβολέα, το πίσω φτερό με τον ενσωματωμένο λασπωτήρα, τα νέα προστατευτικά πιρουνιού και τα γραφικά που κάνουν όλα τα μοντέλα να διαφέρουν αισθητά από τα αντίστοιχα motocross CRF.