Για το 2019 όπως και στο CRF 250R, συναντάμε μικρότερο κατά 2χιλ σώμα ψεκασμού, διαφορετικά προφίλ εκκεντροφόρων και το launch Control 3 επιπέδων από το HRC που βλέπουμε και στα υπόλοιπα RX μοντέλα, (ρυθμίζεται εύκολα ανάλογα το τερέν και την εμπειρία του αναβάτη ανάμεσα σε 8.250-8.500-9.500 σ.α.λ ).
Ξεκινώντας την οδήγηση στο χώμα, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς στο 250 είναι η ομαλή λειτουργία του κινητήρα και η κορυφαία λειτουργία των αναρτήσεων της Showa που έκανε τη μοτοσυκλέτα να διαβάζει σωστά και να περνά κάθε είδους σαμάρια με ιδιαίτερη ευκολία. Παρά τα 250 κυβικά του έχει αρκετή δύναμη στο χαμηλο- μεσαίο φάσμα στροφών χωρίς όμως να σου ¨τεντώνει¨ τα χέρια, επιτρέποντας σε αναβάτες κάθε οδηγικού επιπέδου να διασκεδάσουν, όντας το πιο φιλικό μοντέλο της σειράς. Φυσικά όσο ανεβάζεις ρυθμό και δουλεύεις τον κινητήρα ψηλά, παρατηρείς ότι η μοτοσυκλέτα ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα, δείχνοντας τον κοφτερό χαρακτήρα και τα γονίδια motocross που κυλούν στο αίμα της. Το 250 όπως όλα τα μοντέλα διαθέτει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα (Soft, Supersoft και aggressive) οι οποίες διαφοροποιούν όσο χρειάζεται την απόδοση της μοτοσυκλέτας, ώστε να την φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου.