Πρέπει να ψάξεις καλά για να βρεις καμπύλες πάνω στο Tracer, αφού σε όλο το μήκος της μοτοσυκλέτας κυριαρχούν οι έντονες γωνίες, που του δίνουν μια άκρως επιθετική όψη, η οποία συμβαδίζει με την εταιρική ταυτότητα της σειρά ΜΤ. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και συμβαδίζει με την τιμή, αλλά και τον χαρακτήρα του μοντέλου. Η νέας σχεδίασης σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευρύχωρη, άνετη και ξεκούραστη, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί σε δυο θέσεις στα 850 και 865 χιλιοστά. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι επίσης επανασχεδιασμένη με περισσότερο αφρώδες, τα μαρσπιέ βρίσκονται 33 χιλιοστά χαμηλότερα και έχει στη διάθεσή του νέες εργονομικές χειρολαβές. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε 2 θέσεις, cruise control, θερμαινόμενα γκριπ αλλά και κεντρικό σταντ. Η έγχρωμη TFT οθόνη, που συναντάμε στα R1 και MT-10, παρέχει πλήθος πληροφοριών και δίνει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης.
Στο θέμα του κινητήρα, έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά ατίθασο, τρικύλινδρο, υδρόψυκτο σύνολο 847 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 8,9 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Οι τρεις διαθέσιμες χαρτογραφήσεις, διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και δεν επηρεάζουν τα νούμερα απόδοσης του κινητήρα, ενώ το traction control ρυθμίζεται σε δυο επίπεδα παρέμβασης και μπορεί να απενεργοποιηθεί τελείως. Το Tracer μπορεί άνετα να αποτελεί το καθημερινό μέσο μετακίνησής σου μέσα στην πόλη, με τη χαρτογράφησηΒ να κάνει πιο προοδευτική τη λειτουργία του ψεκασμού στις χαμηλές στροφές. Στον αυτοκινητόδρομο το Tracer αποδεικνύεται πολύ σταθερό και σου αφήνει την αίσθηση ενός πολύ στιβαρού συνόλου, κάτι που έχει επιτευχθεί χάρη και στο νέο ψαλίδι. Στο επαρχιακό δίκτυο, το GT παρέχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης διατηρώντας με ακρίβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει, με τον κινητήρας – διαμάντι να σε εκτοξεύει από στροφή σε στροφή.