KTM 890 Adventure

    Τιμή: Αναμένεται 

    Το νέο 890 Adventure χαρακτηρίζεται από το στοιχείο της περιπέτειας, φέρνοντας στο νου μοτοσυκλέτες με τις οποίες η KTM έχει κυριαρχήσει στο Rally Dakar. O χωμάτινος προσανατολισμός φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, ενώ παράλληλα ο σχεδιαστικός οίκος Kiska φρόντισε να δώσει ξεχωριστή ταυτότητα στο μοντέλο. Η ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά αλλά και στα μηχανικά μέρη κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα και δείχνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει ακόμα και σε σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, με την σέλα να χωρίζεται σε δύο επίπεδα, (ρυθμίζεται σε δύο ύψη 830/850χιλ) στενεύοντας στο εμπρός μέρος ώστε κάθε αναβάτης ανεξαρτήτως αναστήματος να πατά εύκολα στο έδαφος.  Για ακόμα μια φορά η οθόνη TFT 5 ιντσών εντυπωσιάζει με την ευκρίνειά της και το εύκολο μενού, ενώ έχει τη δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth με smartphone μέσω της πλατφόρμας KTM MY RIDE για κλήσεις, μουσική κ.ά, όπως μας έχει συνηθίσει η KTM.



    Ο δικύλινδος εν σειρά κινητήρα αγγίζει πλέον τα 889 κυβικά και αποδίδει 105 ίππους καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5. Το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire δίνει την δυνατότητα για διαφορετικά riding modes (άσφαλτο/χώμα), ενώ το λογισμικό των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που τα συνοδεύουν αναβαθμίστηκε. Το traction control (διαθέτει 4 επίπεδα και δυνατότητα απενεργοποίησης)  λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και πλέον αντιδρά ακόμη πιο γρήγορα. Αντίστοιχα, το cornering ABS βελτιώθηκε ώστε να είναι ακόμα πιο ακριβές και να επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Αμέσως καταλαβαίνεις την προθυμία του νέου μοντέλου να επιταχύνει χωρίς κανέναν ενδοιασμό από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς όμως να υστερεί ψηλά. Αυτό στην πράξη το κάνει πολύ πιο ευχάριστο, αυξάνοντας σημαντικά τις τουριστικές του δυνατότητες, αφού αισθάνεσαι μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία που επιδρά θετικά στη συνολική ποιότητα κύλισης, ανεξάρτητα την ταχύτητα με την οποία κινείσαι, αφού σε καλή άσφαλτο δεν θα δυσκολευτεί να ξύσει τα μαρσπιέ του αποδεικνύοντας τα οφέλη του σωστού ζυγίσματος αλλά και των αναρτήσεων που αποτελούν τη χρυσή τομή για εντός αλλά και εκτός δρόμου διαδρομές.
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ