Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς –δοκιμασμένη λύση που για αυξημένη ακαμψία και χαμηλό βάρος- συνδυάζεται με αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών της Showa, ειδικά σχεδιασμένες για το SR GT. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών με διαδρομή 122 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 102 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δίσκο 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα μπροστά και ένα δίσκο ίδιας σχεδίασης 220 χιλιοστών πίσω, ενώ το σύστημα ABS επενεργεί μονό στον μπροστινό τροχό. Οι τροχοί των 14 ιντσών και 13 ιντσών φορούν ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τα νέα τρακτερωτά Michelin Anakee Street να αποτυπώνουν τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα του SR GT. Το χαμηλό βάρος των 148 κιλών με γεμάτα υγρά και η απόσταση των 175 χιλιοστών από το έδαφος, καθιστούν το SR GT κατάλληλο για κάθε είδους διαδρομή.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 S - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Εργονομία – Aνεση
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά