Ο κινητήρας μπορεί να είναι όμοιος με τα ασφάλτινα μοντέλα, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για το πλαίσιο. Αυτό σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για το Tuareg 660 και κατασκευάστηκε συνδυάζοντας ατσάλινους σωλήνες με χυτές πλάκες αλουμινίου με σκοπό να επιτευχθεί η απαραίτητη ακαμψία κρατώντας το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας χαμηλά, στα 187 κιλά (χωρίς υγρά). Το ατσάλινο υποπλαίσιο είναι συγκολλημένο με το πλαίσιο έχοντας τη δυνατότητα να αντεπεξέλθει σε αυξημένα φορτία όταν ταξιδεύεις με συνεπιβάτη, βαλίτσες κλπ.
Ο κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου, όμως στηρίζεται με 6 βάσεις (αντίστοιχα στο RS με 3 και στο Tuono με 2), με την θέση του να έχει περιστραφεί κατά 10 μοίρες προς τα πίσω για μεγαλύτερη ευελιξία, δημιουργώντας και τον απαραίτητο χώρο για τον 21 ιντσών μπροστινό τροχό. Το ψαλίδι κατασκευάζεται από αλουμίνιο, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την Kayaba και χαρακτηρίζονται για την ιδιαίτερα μεγάλη διαδρομή των 240χιλ. Τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι των 43χιλ όσο και το αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό, όπως στις περισσότερες χωμάτινες μοτοσυκλέτες, είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Στον τομέα της πέδησης συναντάμε δίσκους 300χιλ και διπίστονες δαγκάνες της Brembo μπροστά και δίσκο 260χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδια εταιρίας πίσω, με τo ABS να προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Οι ακτινωτοί τροχοί φέρουν τα tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion STR σε διαστάσεις 90/90-21 και 150/70-18.