Η Aprilia ήθελε να ξεχωρίσει και προφανώς τα κατάφερε. Παρότι η αγορά έχει κυριολεκτικά γεμίσει με δεκάδες Adventure μοντέλα, είναι εύκολο να καταλάβεις ότι το Tuareg 660 δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Μια φευγαλέα ματιά αρκεί για να σου κεντρίσει την προσοχή και τότε, όπως γίνεται με κάθε τι που διαφέρει από τα τετριμμένα, ή θα το αγαπήσεις ή θα το μισήσεις, ανάλογα το προσωπικό σου γούστο. Τα σχόλια και η κουβέντα στα φανάρια είναι απλώς μια απόδειξη ότι δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο, ειδικά στον χρωματισμό Indaco Tagelmust ο οποίος αποδίδει φόρο τιμής στο Tuareg 600 wind του 1988 μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά των παλαιότερων και όχι μόνο. Ο Adventure χαρακτήρας είναι φυσικά έκδηλος σε κάθε γωνιά της μοτοσυκλέτας, όμως το πιο χαρακτηριστικό σημείο είναι αναμφίβολα το εμπρός μέρος που εξέχει από το υπόλοιπο σώμα, θυμίζοντας μοτοσυκλέτες Rally. Η Aprilia δεν χρησιμοποίησε το σχήμα από τα ασφάλτινα μοντέλα της στους Led προβολείς του νέου της μοντέλου, παρόλα αυτά η τριπλή διάταξη σήμα κατατεθέν κάνει και εδώ την εμφάνισή της, όπως και τα DRL φώτα ημέρας.
Ψηλό και λεπτό σαν άλογο κούρσας, το Tuareg 660 δεν έχει περιττά πλαστικά, αλλά όλα τα στοιχεία με τα οποία οφείλει να εξοπλίζεται μια χωμάτινη μοτοσυκλέτα. Οι ακτινωτοί τροχοί 21-18 ιντσών με τα ελαστικά μικτής χρήσης, η προστατευτική ποδιά κινητήρα-πλαισίου, οι χούφτες, η διακριτική ζελατίνα και φυσικά η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (240χιλ), αποπνέουν ξεκάθαρα μια χωμάτινη αύρα, με την ποιότητα κατασκευής να κινείται στα πρότυπα των υπόλοιπων 660 της Aprilia, καλύπτοντας τα στάνταρ που ζητάς από τη συγκεκριμένη κατηγορία.