BMW F900XR: Με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και 3 κιλά λιγότερα
|
Ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι και αμορτισέρ με ημι-ενεργητική λειτουργία
Αδυνατισμένη κατά 3 κιλά για καλύτερες επιδόσεις και συμπεριφορά
Πέρασε το κατώφλι Euro5+ με ταυτόχρονη αύξηση της ροπής
Περισσότερα premium συστήματα ασφαλείας στο βασικό εξοπλισμό
Ρυθμιζόμενο upside-down πιρούνι και αμορτισέρ με ημι-ενεργητική λειτουργία
Η BMW F900XR του 2025 διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης, ενσωματώνοντας πλήρως ρυθμιζόμενα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, τα οποία επιτρέπουν την προσαρμογή της προφόρτισης των ελατηρίων, καθώς και της συμπίεσης και της απόσβεσης επαναφοράς. Η συγκεκριμένη αναβάθμιση δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης ή ανάλογα με τις επιθυμίες του για περισσότερη άνεση ή πιο σπορ οδήγηση. Παράλληλα, το αμορτισέρ φέρει ημι-ενεργητική λειτουργία Dynamic ESA, που προσαρμόζει αυτόματα την απόσβεση βάσει της ταχύτητας, του φορτίου και της κατάστασης του οδοστρώματος. Οι αλλαγές στο σύστημα ανάρτησης στοχεύουν στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και της σταθερότητας, ενισχύοντας τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας τόσο σε καθημερινές μετακινήσεις όσο και σε πιο απαιτητική οδήγηση.
Αδυνατισμένη κατά 3 κιλά για καλύτερες επιδόσεις και συμπεριφορά
Η BMW F900XR του 2025 έχει υποστεί μείωση βάρους κατά 3 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα να ζυγίζει πλέον 219 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και πλήρης απαραίτητων υγρών κινητήρα. Η μείωση επιτεύχθηκε κυρίως χάρη στη χρήση ελαφρύτερων ζαντών, οι οποίες προέρχονται από τη roadster S 1000 R, μειώνοντας το μη αναρτώμενο βάρος και βελτιώνοντας την ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Η «δίαιτα» αυτή υπόσχεται θετική επιρροή στην οδηγική συμπεριφορά, καθώς η μείωση του μη αναρτώμενου βάρους έχει πάντοτε θετικό αντίκτυπο στο χειρισμό και στην απόκριση στις εντολές του αναβάτη. Η βελτιωμένη κατανομή βάρους ενισχύει τη συνολική ισορροπία της F900XR, καθιστώντας την πιο σταθερή στις στροφές και πιο ευέλικτη σε «στριφτερές» διαδρομές.
Πέρασε το κατώφλι Euro5+ με ταυτόχρονη αύξηση της ροπής
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895 κ.εκ. της BMW F900XR συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro5+, διατηρώντας ισχύ 105 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και παρουσιάζοντας ελαφρά αυξημένη ροπή, η οποία ανέρχεται στα 93 Nm στις 6.750 σ.α.λ. σε σχέση με τα 92 Nm του προηγούμενου μοντέλου. Οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει στον κινητήρα είναι αμιγώς ηλεκτρονικής φύσης, προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, χωρίς να έχουν επέλθει μηχανικές αλλαγές. Το σύστημα εξάτμισης έχει επίσης αναβαθμιστεί, ενσωματώνοντας νέο καταλύτη και βελτιωμένη χαρτογράφηση, εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα. Mε τις αλλαγές αυτές οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να συνδυάσουν τη μείωση των ρύπων με την ταυτόχρονη διατήρηση της δυναμικής απόδοσης του κινητήρα.
Περισσότερα premium συστήματα ασφαλείας στο βασικό εξοπλισμό
Η BMW F900XR του 2025 ενισχύει τον βασικό της εξοπλισμό, προσθέτοντας προηγμένα συστήματα ασφαλείας. Πλέον περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό το ρυθμιζόμενο ABS Pro, που προσαρμόζει την επέμβαση του ABS στις κλίσεις της μοτοσυκλέτας, και το ―επίσης Cornering― Dynamic Traction Control (DTC) για βελτιωμένη πρόσφυση όταν το οδόστρωμα αρχίζει να ...γυαλίζει. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται επίσης με Adaptive Headlight Pro, που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής, και Hill Start Control Pro για ευκολότερες εκκινήσεις σε ανηφόρες. Η έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 6,5 ιντσών υποστηρίζει BMW Motorrad Connectivity, παρέχοντας πληροφορίες οδήγησης και πλοήγησης. Με τις προσθήκες αυτές και με τιμή εκκίνησης τα 14.490 ευρώ, η F900XR ενισχύει την ασφάλεια και την άνεση του αναβάτη, ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί την τεχνολογική της υπεροχή στην κατηγορία.