Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του CFMOTO 800 MT-X είναι το ίδιο με αυτό του 800MT με τις απαραίτητες αλλαγές όμως, ώστε να φιλοξενεί την νέα τοποθέτηση του ρεζερβουάρ. Είναι ενισχυμένο στα σημεία που δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ ζυγίζει μόλις 15,1 κιλά. Η εταιρεία έχει καταφέρει να κρατήσει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας στα 214 κιλά μόλις με το ρεζερβουάρ γεμάτο, ένα πολύ ανταγωνιστικό νούμερο για την κατηγορία που διευρύνει τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Οι αναρτήσεις του 800 MT-X ανήκουν επίσης ανάμεσα στα πιο ανταγωνιστικά στοιχεία του. Αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 48χλστ εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω αμφότερα της KYB, πλήρως ρυθμιζόμενα και με μεγάλες διαδρομές στα 230 χλστ. Στο σύστημα πέδησης θα βρεις δύο μεγάλους δίσκους 320χλστ εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan και έναν πίσω στα 260χλστ με δαγκάνα δύο εμβόλων της ίδιας εταιρείας. Οι τροχοί του είναι φυσικά ακτινωτοί με διάμετρο 21 ιντσών εμπρός και 18 πίσω, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CST σε διαστάσεις 90/90 και 150/70 αντίστοιχα, θέλουν να μιμηθούν τα Scorpion Rally της Pirelli, αλλά οι επιδόσεις τους είναι λίγο υποδεέστερες.