Ο σχεδιασμός του 800 MT-X, παρότι έρχεται αρκετά κοντά σε αυτόν του 800 MT, του δίνει μία πιο επιβλητική και επιθετική εμφάνιση με στοιχεία που δηλώνουν ξεκάθαρα τον χωμάτινο χαρακτήρα του. Η σύνθεση των φώτων εμπρός παραμένει ίδια, με ένα μεγάλο DRL σαν φρύδι επάνω από τον κεντρικό LED προβολέα σε ένα σύνολο με βλοσυρό ύφος. Μπροστά, ξεχωρίζει το ψηλά τοποθετημένο Motocross τύπου φτερό και τα καλύμματα στα καλάμια του πιρουνιού, ενώ η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας είναι σχετικά λεπτή στο πάνω μέρος, χάρη στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ χαμηλά. Προχωρώντας προς τα πίσω, τα πλαστικά καλύμματα είναι λιγοστά επιτρέποντας στην ουρά που καταλήγει στο πίσω φανάρι να είναι εξαιρετικά λεπτή και μίνιμαλ. Η σέλα του είναι μονοκόμματη σε αντίθεση με αυτή του MT, ώστε να επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πάνω σε αυτή, ενώ το καινούριο τελικό της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι είναι σχετικά κοντό και αποκτά έναν πολύ κομψό σχεδιασμό. Μπορεί η εμπρός όψη της να θυμίζει πάπια με το ψηλό φτερό, είναι όμως αναμφισβήτητα μία όμορφη μοτοσυκλέτα με φουτουριστικό σχεδιασμό, που τραβάει τα βλέμματα είτε στον μαύρο είτε στον έντονο γαλάζιο, φούξια και ασημί χρωματισμό.
Η CFMOTO με το νέο αυτό μοντέλο επιδεικνύει ποιοτικά άλματα τα οποία αφορούν την μοτοσυκλέτα καθολικά, τα υλικά κατασκευής δηλαδή αλλά και τα μηχανικά μέρη του κινητήρα. Τα πλαστικά της καλύμματα έχουν στιβαρή συναρμογή χωρίς κενά και τζόγο στους αρμούς τους, ενώ καθήμενος στην σέλα αντικρίζεις ένα "πιλοτήριο" διαμάντι. Η οθόνη και τα χειριστήρια στο τιμόνι αποπνέουν μία Premium αίσθηση, με την απόκρισή τους να είναι ταχύτατη.