Το 800 MT-X είναι μία Adventure μοτοσυκλέτα η οποία προορίζεται για έντονη εκτός δρόμου χρήση. Έτσι, η εργονομία της εξυπηρετεί άψογα την όρθια στάση οδήγησης, με το τιμόνι να βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος ώστε να μην χρειάζεται να σκύβεις και την επίπεδη σέλα να σου επιτρέπει να κινείσαι ανεμπόδιστα εμπρός και πίσω. Θα μπορούσε η απόσταση μεταξύ μαρσπιέ και τιμονιού να είναι λίγα χιλιοστά μεγαλύτερη, παρόλα αυτά όμως θα σου επιτρέψει να στέκεσαι όρθιος σε χωμάτινες διαδρομές για μεγάλα χρονικά διαστήματα ακούραστα. Μπορείς εύκολα να τοποθετηθείς μπροστά για να ρίξεις περισσότερο βάρος στον 21άρη τροχό, ενώ η ρυθμιζόμενη ζελατίνα δεν θα σε εμποδίζει καθόλου στην χαμηλή της θέση, με την ρύθμισή της να γίνεται πανεύκολα με το χειροκίνητο γύρισμα της στρόφιγγας εκατέρωθεν. Σε πολύωρες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο, θα πιαστούν λίγο περισσότερο οι ώμοι σου, κάτι που είναι απολύτως λογικό από την τοποθέτηση του τιμονιού λίγο πιο ψηλά ελέω βελτίωσης της άνεσης στην όρθια στάση, αλλά αυτό είναι κάτι που συνηθίζεται και καταπολεμάται με κάποιες παραπάνω ολιγόλεπτες στάσεις για ξεκούραση.
Ο συνεπιβάτης κάθεται εξίσου άνετα στην μοτοσυκλέτα και έχει στην διάθεσή του δύο μεγάλες χειρολαβές οι οποίες καταλήγουν σε μία σχάρα. Το feedback του, απέδωσε επαίνους στις αναρτήσεις καθώς κάνουν τις λακκούβες «ίσωμα», ενώ το αφρώδες υλικό θα μπορούσε να είναι λίγο περισσότερο. Ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας βέβαια, είναι πιο χωμάτινος παρά Touring δικαιολογώντας την λίγο πιο σκληρή σέλα, αλλά και την ανεμοκάλυψη που είναι λίγο ελλιπής όταν βγεις στον αυτοκινητόδρομο. Η κάθετα τοποθετημένη σε στυλ Rally, 7 ιντσών TFT οθόνη του 800 MT-X είναι ευκρινής και ευανάγνωστη, τοποθετώντας τις πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα στα βέλτιστα σημεία. Η χρήση του μενού είναι πανεύκολη χάρη στο Joystick του τιμονιού στα αριστερά με τα 4 βελάκια και έχει όμορφα γραφικά, ενώ το κουμπί "M" σου επιτρέπει να αλλάζεις άμεσα το Riding Mode και το "FN" την ρύθμιση του Traction Control, της φωτεινότητας της οθόνης και άλλων λειτουργιών. Οι χαρτογραφήσεις είναι τρείς: Standard, Off-Road και Rain με το ABS στον πίσω τροχό να απενεργοποιείται μόνο στην Off-Road. Κάτι που μας ευχαρίστησε ιδιαιτέρως, είναι το γεγονός ότι σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις εναλλαγή όλων των λειτουργιών (Riding Mode, TCS, ABS), εν κινήσει με χαμηλές ταχύτητες όμως, αλλά και ότι διατηρούνται οι προηγούμενες επιλογές σου μετά από μία σύντομη απενεργοποίηση της μοτοσυκλέτας. Οι ανοδιωμένες μανέτες συμπλέκτη και φρένου έχουν εξαιρετική αίσθηση στο χέρι και ρυθμίζονται αμφότερες.