CFMoto 750 SR-R 2025: Νέα τετρακύλινδρη με αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού

CFMoto 750 SR-R 2025: Νέα τετρακύλινδρη με αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού
6 Φωτογραφίες »

Τετρακύλινδρος κινητήρας 749 κ.εκ. με απόδοση 110 ίππους
Αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού σε στυλ MotoGP
Σετ αεροδυναμικών φτερών μπροστά και σύστημα πέδησης Brembo
Παρουσίαση σύντομα στην Κίνα, στην Ευρώπη πότε;

Τετρακύλινδρος κινητήρας 749 κ.εκ. με απόδοση 110 ίππους

H CFMoto έχει πρωταγωνιστήσει τα τελευταία έτη με τις συνεχείς νέες προτάσεις της στον χώρο της μοτοσυκλέτας και έχει αποδείξει πως έχει φιλοδοξίες προς όλα τα μέτωπα, είτε αφορά commuters, είτε touring και τώρα με την νέα της προσθήκη καθώς φαίνεται και στα πιο αγωνιστικού τύπου supersport. O λόγος για το CFMoto 750 SR-R, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Δεκέμβριο και κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 749 κ.εκ. με διάμετρο κιλύνδρου 72mm και διαδρομή 46mm. Επίσης, σύμφωνα με τα έγγραφα φαίνεται να αποδίδει 110 ίππους, αρκετά για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Yamaha R9 ή το QJMotor SRK 800 RR.
 

Αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού σε στυλ MotoGP

Η κινέζικη εταιρεία, με την ένταξη της νέας μοτοσικλέτας, λογικά μιλώντας, θέλει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ του 675 SR-R και της επερχόμενης τετρακύλινδρης superbike που δοκιμάζει ήδη. Αυτό που κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση και δικαίως είναι το προαιρετικό αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού που κάνει την μοτοσικλέτα να μοιάζει με αυτές του MotoGP, τονίζοντας το πιο αγωνιστικό, σπορ στυλ. Με βάση τα έγγραφα αυτό το εξάρτημα μειώνει την οπίσθια αναταραχή του αέρα, βελτιώνει τη διάχυση θερμότητας των φρένων και συμβάλλει σε μικρότερη αντίσταση του αέρα, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
 

Σετ αεροδυναμικών φτερών μπροστά και σύστημα πέδησης Brembo

Βλέποντας τις φωτογραφίες, επιβεβαιώνεται η παρουσία συστήματος πέδησης από την Brembo, αφού έχει τοποθετημένες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Κάτι άλλου που παρατηρούμε είναι τα “φτερά” στο εμπρόσθιο μέρος, τα οποία ενισχύουν τον μοντέρνο, σπορ σχεδιασμό της και θα ενισχύουν την αεροδυναμική της.  Αξίζει να σημειωθεί πως οι διαστάσεις του κινητήρα που αναφέραμε πιο πάνω, ταιριάζουν με εκείνες της CFMoto 675 SR-R, πράγμα που σημαίνει ότι οι δύο μοτοσικλέτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κοινά εξαρτήματα. Υιοθετώντας την διαδρομή αυτή της 675, δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε και κάποια έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού.
 

Παρουσίαση σύντομα στην Κίνα, στην Ευρώπη πότε;

Η 750 SR-R θα παρουσιαστεί σύντομα και  επισήμως από την CFMoto στην Κίνα, αλλά δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση η πληροφορία σχετικά με την έκδοση που θα φθάσει στην Ευρώπη και στα μέρη μας. Περισσότερες πληροφορίες θα αντλήσουμε αργότερα πιθανόν, στις μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις μοτοσικλετών που θα πραγματοποιηθούν μέσα στο 2025.
 

PAPALEXANDRAKIS
TRIUMPH