Μπορεί να μην είναι το ισχυρότερο ή το ταχύτερο της κατηγορίας και των παρακλαδιών της ή το ικανότερο εκτός δρόμου αλλά το Adventure τα συνδυάζει όλα σε μεγάλες δόσεις και αν βάλετε μέσα και τον παράγοντα “ταξίδια μεγάλων αποστάσεων” τότε δεν αφήνει περιθώριο για παράπονα. Μια μακρύτερη 6η σχέση θα ρίξει λίγο τις στροφές και θα κάνει την παραμονή στον αυτοκινητόδρομο ακόμη πιο χαλαρωτική και είναι το μόνο πράγμα που χαλάει λίγη από την ηρεμία του αναβάτη. Σε όλα τα άλλα το βαυαρικό “κοκτέιλ” θεωρείται άκρως επιτυχημένο και βάζει δύσκολα πλέον σε κάθε τουριστική μοτοσικλέτα γενικότερα από όπου και αν προέρχεται αυτή.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ 8Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101X73 |
Συμπίεση
(:1) |
Δ/Α |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
125/7.750 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12.5/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
30 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
260 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Telelever, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
210 |
Αναρτήσεις Π |
EVO Paralever, αμορτισέρ, AE, ΑΣ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
220 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/305, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/276, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19ΆΆ |
Ελαστικό
Π |
170/60-17ΆΆ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.255 |
Πλάτος (χλστ.) |
980 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.510 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
890-910 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Y/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |