6 Adventure μοτοσυκλέτες με αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα

Εκτός από τον περιπετειώδη χαρακτήρα και την πολυχρηστική φύση τους, τα παρακάτω μοντέλα θα κάνουν τις λιγότερες επισκέψεις σε βενζινάδικο. 6 Adventure μοτοσυκλέτες που θα γράψουν πάνω από 400 χιλιόμετρα μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Οι Adventure μοτοσυκλέτες διακρίνονται για τις ξεχωριστές τους ικανότητες σε κάθε είδους πεδίο δράσης. Οι παρακάτω Adventure μοτοσυκλέτες, ανεξαρτήτως κυβισμού, διακρίνονται και για την μεγάλη αυτονομία τους, καθώς ο λόγος κατανάλωσης καυσίμου και χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα.



Ducati 1200 Multistrada Enduro: 22.900 ευρώ
Αυτονομία: 405 χιλιόμετρα


Το Multistrada Enduro είναι μια μοτοσικλέτα προσαρμόσιμη σε κάθε τερέν και με απίστευτη παραμετροποίηση, είναι ικανή να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία των Mega On-Off.  Συνολικά το αποτέλεσμα είναι περιπετειώδες. Ο όγκος και η επιβλητική παρουσία είναι τα “must” σε αυτή την κατηγορία και η Ducati ακολούθησε αυτή την συνταγή. Η ποιότητα κατασκευής είναι αντάξια ενός luxury Mega On-Off, όπως είναι το Multistrada Enduro. Αριστα υλικά, καλή συναρμογή, βαφή και φινιρίσματα ποιότητος. Τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Το Multistrada Εnduro, μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και πολύ ψηλού αναστήματος αναβάτες στις σέλες του, χωρίς να προβληματίσει σε καμία περίπτωση και χωρίς να τους κουράσει ακόμα και αν η παραμονή τους πάνω στην μοτοσικλέτα είναι πολύωρη. Ο L2 υγρόψυκτος κινητήρας με χωρητικότητα 1.198,4 κυβικών., τέσσερις βαλβίδες δέσμιες του desmo, μεταβλητό χρονισμός (DVT) και δύο μπουζί ανά κύλινδρο, αποδίδει 160 ίππους στις 9.500σαλ. και 13,8 kg-m ροπής στις 7.500σαλ. Επιλέγοντας κανείς κάποιο από τα τέσσερα riding modes, πέραν της απόδοσης του μοτέρ, ρυθμίζονται σε preset θέσεις... τα πάντα όλα, δηλαδή ο βαθμός επέμβασης των ABS, DWC και DTC καθώς και τα settings των αναρτήσεων. Με λίγα λόγια, πλήρης μεταμόρφωση!  Όσο ξεθαρρεύεις, ανακαλύπτεις ότι το “Enduro” ανταποκρίνεται πολύ καλά -τηρουμένων των αναλογιών- στο αστικό πεδίο. Η μοτοσικλέτα φωνάζει ανοικτό δρόμο, στροφιλίκια και γενικά απόδραση από το κλεινόν άστυ. Πολύ το touring γονίδιο στο DNA του “Εnduro”: Εξαιρετική κάλυψη, γκάζι για να εξανεμιστούν οι αποστάσεις σε χρόνο dt, σταθερό ακόμη και σε ταχύτητες 200+ χλμ./ώρα, συμπεριφορά GT στις παρατεταμένες που τις στρίβει όπως έρχεται... και έρχεται με πολλά. Το Εnduro Mode και ο On-Off χαρακτηρισμός, δεν είναι απλά κόλπα του marketing. Η απόδοση του μοτέρ “γλύκανε” σε μεγάλο βαθμό, οι αναρτήσεις “μελώσανε” καταπίνοντας μικρές και μεγάλες ανωμαλίες και τελικά αποδείχτηκε ότι το χώμα δεν είναι απογορευμένο πεδίο. 



Suzuki V-Strom 250: 5.295 ευρώ
Αυτονομία: 405 χιλιόμετρα


Η Suzuki αποφάσισε να μεταφέρει τα βασικά χαρακτηριστικά της σειράς V-Strom σε μεγαλύτερο εύρος αναβατών, κάνοντας το νέο μοντέλο κατάλληλο όχι μόνο για πρώτη μοτοσυκλέτα αλλά και για καθημερινό commuter που μπορεί να κάνει τα πάντα. Είναι ξεκάθαρο ότι το V-strom 250 έχει adventure καταβολές στην εμφάνισή του και  ξεχωρίζει εύκολα ακόμα και από μακριά. Υπεύθυνος για αυτό είναι ο μεγάλος στρογγυλός  προβολέας, το μπροστινό ρύγχος αλλά και οι σχεδιαστικές γραμμές στα πλαστικά τμήματα που θυμίζουν τα μεγαλύτερα V-strom. Η ποιότητα του συνόλου δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο, αφού τα υλικά φαίνεται ότι επιλέχτηκαν με σκοπό να αντέξουν στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις, στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει κάθε adventure μοτοσυκλέτα, όσα κυβικά και αν διαθέτει. Οι διαστάσεις της σέλας αλλά και το αρκετό της αφρώδες είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στις μακρινές διαδρομές για τον οδηγό αλλά και για τον συνεπιβάτη που δύσκολα θα παραπονεθεί. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4 και αποτελεί ακόμα ένα κοινό σημείο με το GSX-250R. Τα 248 κ.εκ του, αποδίδουν 24,7  ίππους στις 8.000σαλ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500σαλ. Οι μικρές διαστάσεις αλλά και η ελαφριά αίσθηση που σου δίνει όταν είσαι στη σέλα της, είναι από τους βασικότερους σύμμαχους στην καθημερινή μετακίνηση εντός της πόλης. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά η λειτουργία και η ελαστικότητα του κινητήρα επιτρέπουν να βγεις από τα αστικά τείχη για μια εκδρομή  χωρίς να το σκέφτεσαι δύο φορές. Ο κινητήρας δεν πρόκειται να παραπονεθεί ούτε να σε ενοχλεί με ανεπιθύμητους κραδασμούς και έτσι μπορείς να κρατάς ταχύτητες κοντά στα 120χλμ/ώρα συνεχώς. Το V-Strom 250 παρά τον 17άρη μπροστινό τροχό, θα κάνει πολλούς αναβάτες να πατήσουν για πρώτη φορά στο χώμα και να εξερευνήσουν νέα μέρη, αφού ο γραμμικός κινητήρας και οι διαδρομές των αναρτήσεων το επιτρέπουν, αφήνοντας ουσιαστικά μόνο το στενό τιμόνι να χαλάει την Off-road  εικόνα.


 
Honda CB500 X: 6.690 ευρώ
Αυτονομία: 407 ευρώ


Το CB500X είναι μία πολύ ποιοτική μοτοσικλέτα, με ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που μπορεί να κάνει τα πάντα –έως και ασφαλή διάσχιση χωματόδρομων. Τα χαρίσματα της θα τα εκτιμήσουν νέοι, έμπειροι, αλλά και αναβάτες που επιστρέφουν ξανά στους δύο τροχούς έπειτα από απουσία ετών. Η μεσαία μοτοσικλέτα τους να παρουσιάζεται πιο δυναμική και την ίδια στιγμή πιο πολυτελής σε σχέση με πριν. Ο νέος full LED προβολέας, το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος “ρύγχος” και η σημαντικά ψηλότερη ζελατίνα δημιουργούν μία πιο ώριμη και σαφώς πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με πριν. Ποιοτικά, η μοτοσικλέτα της Honda βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Δεν υπάρχει σημείο πάνω της που να δημιουργεί παράπονα, ειδικά αν σκεφτείτε και την τιμή στην οποία είναι διαθέσιμη. Aνετη είναι η θέση οδήγησης του CB500X, ότι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί απροβλημάτιστα εντός και εκτός πόλης καθημερινά. Χώρος στη σέλα με την ποιοτική επένδυση υπάρχει και για τον συνεπιβάτη. Αν είναι μεσαίου μεγέθους δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε πολύωρο ταξίδι με τις χειρολαβές να βρίσκονται σε σωστό σημείο. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 471 κ.εκ. βρίσκεται στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο απόδοσης, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί η μοτοσικλέτα από κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Ιπποδύναμη 47 ίππων στις 8.500σαλ και μέγιστη ροπή 4,4kg-m στις 7.00σαλ. Η δύναμη του μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά και με ασφάλεια, είτε βρίσκεστε στους δρόμους της πόλης, είτε στον αυτοκινητόδρομο. Το CB500X είναι μια ιδανική μοτοσικλέτα για commuting, Μέσα στην πόλη είναι ένα πραγματικό, αγχολυτικό παιχνίδι που θα δείξει τη φιλικότητα και χρησιμότητά του τόσο στον αρχάριο όσο και στον πιο έμπειρο αναβάτη. Ελίσσεται με χάρη και ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η δύναμη που παράγει ο κινητήρας δεν πρόκειται να τρομάξει κανένα. Η δύναμη είναι παράλληλα απόλυτα αξιοποιήσιμη και βοηθά να κινηθείτε σβέλτα σε κάθε συνθήκη. 



Suzuki V-Strom 650: 8.895 ευρώ
Αυτονομία: 426 χιλιόμετρα


Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής συνολικά, με την βαφή, την συναρμογή αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, παρά την συμμόρφωση με τις Euro4 προδιαγραφές. αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποοι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του. Στον ανοικτό δρόμο, θα κινήσει με άνεση μοτοσικλέτα, δύο επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους, με ικανότητα να διατηρήσει ταχύτητες της τάξεως των 160 χλμ./ώρα. 



BMW R 1200 GS Adventure: 18.600 ευρώ
Αυτονομία: 429 χιλιόμετρα


Το GS είναι μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει άνεση και ασφάλεια και είναι έτοιμο να σε πάει παντού. Σταθερότητα, ροπή, φρένα και ελαφριά αίσθηση είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα δρόμου και συνάμα ένα εξαιρετικό μηχάνημα εκτός δρόμου. Τις εντυπώσεις κλέβει ο όγκος, ένα χαρακτηριστικό που είναι must στην κατηγορία, τόσο για πρακτικούς όσο και για marketing λόγους. Ποιοτικά, ακόμα και να βάλεις στοίχημα με φίλους και γνωστούς, όσο και αν το ψάξουν, όπου και να το ψάξουν, δεν πρόκειται να εντοπίσουν το παραμικρό. Πολύ απλά, κορυφαία η ποιότητα των υλικών, της βαφής και της συναρμογής. Η φιλοξενία που προσφέρει το GS είναι υπεράνω κριτικής. Τι προστασία από τον αέρα, τι εργονομία, τι θερμαινόμενα grip, τι ευκολόχρηστα menu, θυσία γίνεται το GS για πάρτη σου. Ο γνωστός πλέον σε όλους Boxer στην υγρόψυκτη εκδοχή του, αποδίδει 125 ίππους στις 7.750σαλ με μέγιστη ροπή 12,7kgm  στις 6.500σαλ. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, οι οποίες διαφοροποιούν την απόκριση στο γκάζι και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Παρά το massive παρουσιαστικό, το ζύγισμα είναι άψογο και η αίσθηση αέρινη. Το R 1200 GS Adventure είναι πανεύκολο στη οδήγηση. Το φέρνεις και στα μέτρα σου άμα θες, ρυθμίζοντας αναρτήσεις και απόδοση κινητήρα. Η ροπή φορτηγού είναι πανταχού παρούσα και δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να μετακινήσεις και βουνά στο διάβα σου. Το άνοιγμα του γκαζιού με 2 ή και 3 ταχύτητες πάνω, όχι μόνο δεν κρεμάει τον κινητήρα, αλλά είναι μια συνηθισμένη διαδικασία που θες να επαναλαμβάνεις. Η ποιότητα κύλισης απλά κορυφαία, οι αναρτήσεις σιδερώνουν κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος και το GS καταπίνει τα χιλιόμετρα αβίαστα. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή και απρόσκοπτη μέχρι την τελική των 235 χιλιομέτρων και οι στροφές ανεβαίνουν αγόγγυστα με ότι σχέση και αν έχεις επιλέξει στο σασμάν. Το γερμανικό θηρίο, μετατρέπεται σε off-road όπλο και θα σας προσφέρει μια one of a kind εμπειρία, όταν βρεθείτε σε εκτός δρόμου διαδρομή. 



Benelli TRK 502: 6.500 ευρώ
Αυτονομία: 435 χιλιόμετρα


Το «value for money» ταιριάζει γάντι στο TRK, καθώς προσφέρει πολλά τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο και οδικής απόλαυσης σε προσιτή τιμή. Θα μπορούσε άνετα να είναι η μοτοσυκλέτα, που θα εισάγει τον νέο αναβάτη στον κόσμο των δυο τροχών. Αντικρίζοντας το TRK βλέπεις μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοντέρνα σχεδίαση. Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια περιπετειώδη εμφάνιση, που δείχνει ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Τεχνολογίας LED είναι τα φώτα θέσης, το πίσω φωτιστικό σώμα αλλά και τα φλας. Η ποιότητα των πλαστικών είναι σε καλό επίπεδο και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή, χωρίς να υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά δεν παρουσιάζουν τριγμούς. Η σέλα είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες, ενώ η μικρή της απόσταση από το έδαφος, 815 χιλιοστά, σημαίνει ότι ακόμα και αναβάτες χαμηλού αναστήματος, μπορούν να πατήσουν γερά στο έδαφος και να μανουβράρουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα. Υπεύθυνος για την κίνηση του TRK είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του είναι 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Είναι υπέρ του δέοντος φιλικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα και η ομαλή παροχή δύναμης γίνεται άμεσα αντιληπτή. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και το εργονομικό τρίγωνο τιμόνι σέλα - μαρσπιέ δίνει φυσιολογικές γωνίες σε γόνατα και αγκώνες. Όλα πάνω του λειτουργούν με ήπιο τρόπο και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά για τις μετακινήσεις σου. Καταφέρνει να κρύβει με μαεστρία το βάρος του, είναι ευκίνητο και αλλάζει κατεύθυνση χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν, το μοναδικό πράγμα του θα προβληματίσει τον αναβάτη είναι οι υψηλές στροφές του κινητήρα και οι κραδασμοί που εμφανίζονται. Είναι, όμως, σταθερό και δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις.