Αν και ψηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Adventure είναι πιο φιλικό. Υπεύθυνη, σε μεγάλο βαθμό, είναι η νέα και ρυθμιζόμενη (και σε κλίση) σέλα που ανοίγει τα πόδια λιγότερο από πριν και τα αφήνει να φτάνουν κάτω πιο εύκολα. Το νέο Adventure έχει γενικότερα πιο φιλική αίσθηση από το προηγούμενο μοντέλο και αυτό γίνεται αισθητό, ειδικά στους επιτόπιους ελιγμούς. Χειριστήρια και διακόπτες βρίσκονται στις σωστές θέσεις, μαθαίνονται γρήγορα και εξίσου γρήγορα ανιχνεύονται δια της αφής ακόμη και αν φοράτε χειμερινά γάντια.
Η στάνταρ ζελατίνα του Adventure είναι ψηλότερη από του απλού GS και ρυθμίζεται το ίδιο εύκολα σε ύψος από ένα περιστροφικό διακόπτη ακόμη και εν κινήσει. Αρχοντικά κάθεται και ο συνεπιβάτης, αλλά και...ένα παιδί ανάμεσά τους -όχι ότι το δοκιμάσαμε-, ενώ άπλετο χώρο θα βρείτε στη σχάρα για να δέσετε ένα μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους ταξιδιωτικό σάκο. Τέλος, να πούμε ότι το λεβιέ των ταχυτήτων και το ποδόφρενο είναι ρυθμιζόμενα και ενισχυμένα ενώ τα μαρσπιέ είναι μεγαλύτερα για να επιτρέπουν στον αναβάτη να στέκεται πάνω στη μοτοσικλέτα πιο άνετα