Η άποψή μας

    Η προσπάθεια της Honda να δημιουργήσει ένα ποιοτικό σύνολο στην μικρή κατηγορία μπορεί να φαντάζει σαν ρίσκο για την αγορά της Ελλάδας, καθώς σίγουρα υπάρχουν και φθηνότερες επιλογές στα 125 κυβικά. Αποδεικνύει όμως ότι ο Ιαπωνικός κολοσσός παίρνει στα σοβαρά του νέους αναβάτες και όχι μόνο, προσφέροντας τους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε μια μοτοσυκλέτα με premium αίσθηση και εμφάνιση που σίγουρα ξεχωρίζει.  Ένα δίπλωμα Α1 αρκεί για να το ανακαλύψεις και να εισέλθεις με στιλ στον κόσμο των 2 τροχών.


    Κινητήρας  
    Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 125
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)58X47,2
    Συμπίεση (:1)11
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 13,3/10.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1/8.000
    Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 10.1
    Κατανάλωση δοκιμής(λτ./100χλμ.)3
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
    Τύπος Ατσάλινι τύπου διαμάντι
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο 41 χιλ.
    Διαδρομή (χλστ.) 130
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ Π.Ε
    Διαδρομή (χλστ.) 107
    Φρένα Ε (χλστ.)Δ/296, 4E , ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/220, 1E, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά  
    Ελαστικό Ε110/70-17
    Ελαστικό Π150/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος  
    Μήκος (χλστ.)2015
    Πλάτος (χλστ.)820
    Μεταξόνιο (χλστ.)1345
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.)816
    Βάρος πλήρης (κιλά) 126
    Εξοπλισμός  
    ABS / Ρυθμ.Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ. Ο
    ΣτροφόμετροΝ
    Immobilizer Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού Ν
    Μερικός χιλιομετρητής Ν
    Ένδειξη βενζίνης Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο / Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ /Ν
    Πλάγιο σταντ Ν
    Κεντρικό σταντ Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο /Ν