HONDA CB1000F Concept: Η επιστροφή του θρύλου; Αποκάλυψη στην Οσάκα

HONDA CB1000F Concept: Η επιστροφή του θρύλου; Αποκάλυψη στην Οσάκα
4 Φωτογραφίες »

Έμπνευση από τη Honda CB900F Bol d Or της δεκαετίας του 1980
Ρετρό κλασική αισθητική με μεταλλικό ρεζερβουάρ και LED φώτα
Τετρακύλινδρη υγρόψυκτη αλλά πιθανότατα όχι με την ισχύ της Hornet
Και concept έκδοσης SP με περισσότερους ίππους και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

HONDA: Transalp Urban Pack με όφελος ως 1.240ε!

Έμπνευση από τη Honda CB900F Bol d Or της δεκαετίας του 1980

Η Honda, πιστή στις ρίζες της και με σεβασμό στην παράδοση των κλασικών μοτοσυκλετών, παρουσίασε τη νέα CB 1000 F στην εκδήλωση μοτοσυκλέτας της Οσάκα στην Ιαπωνία, η οποία συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία με στοιχεία από το παρελθόν και μάλιστα αντλεί έμπνευση από το θρυλικό μοντέλο CB900F Bol d Or της δεκαετίας του 1980. Η νέα CB 1000 F υπόσχεται να συγκινήσει τους φίλους των retro μοτοσυκλετών, προσφέροντας παράλληλα τις επιδόσεις και τις δυνατότητες που απαιτεί η σύγχρονη αγορά.
 

Ρετρό κλασική αισθητική με μεταλλικό ρεζερβουάρ και LED φώτα

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο της νέας Honda CB 1000 F είναι η εμφάνιση της. Αν και η τεχνολογία της είναι σύγχρονη, το σχέδιο της μοτοσυκλέτας αναδεικνύει μια ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν, θυμίζοντας τα κλασικά μοντέλα της Honda από της δεκαετία του 1980. Ο σκελετός της μοτοσυκλέτας η οποία βασίζεται σε αυτόν του CB 1000 Hornet, φέρει το χαρακτήρα του retro με το μεταλλικό ρεζερβουάρ και τη χαρακτηριστική ασημί βαφή με μπλε διακοσμητικά σχέδια. Επιπλέον , η Honda προσέθεσε έναν κλασικό στρογγυλό προβολέα και ένα τετράγωνο πίσω φως, ενώ παράλληλα διατήρησε την αίσθηση της μοντέρνας τεχνολογίας χάρη στα LED φώτα. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσικλέτα που συνδυάζει το παλιό με το νέο με στόχο να προσελκύσει τόσο τους νοσταλγούς, όσο και νέους αναβάτες που αγαπούν την κλασική αισθητική και σχεδιασμό.
 

Τετρακύλινδρη υγρόψυκτη αλλά πιθανότατα όχι με την ισχύ της Hornet

Αναφορικά με την απόδοση η CB 1000 F δεν αναμένεται να ακολουθήσει τα χνάρια της πιο ισχυρής CB 1000 Hornet, η οποία ξεπερνά του 150 ίππους. Πιο πιθανό είναι η Honda να κάνει παραμετροποιήσεις στον υδρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά  κινητήρα και ενδεχομένως να στοχεύσει στην  καλύτερη ροπή, θυσιάζοντας μερικά άλογα κάτι που ούτως ή άλλως θα ταιριάζει πιο πολύ στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, έχει υιοθετήσει και άλλα μοντέρνα περιφερειακά όπως ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και τετραπίστονες ακτινωτές δαγκάνες της εταιρείας Nissin. Η προσθήκη TFT οθόνης και συστήματος keyless είναι άκρως καλοδεχούμενες και «δένουν» αρμονικά με το νοσταλγικό, ρετρό στυλ μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας, στο οποίο στοχεύει η Honda.
 

Και concept έκδοσης SP με περισσότερους ίππους και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία για το μέλλον της CB 1000 F είναι η πιθανότητα παρουσίασης μιας έκδοσης SP. Στην Οσάκα η Honda παρουσίασε άλλο ένα concept-bike που έφερε την ονομασία “CB 1000 F concept Moriwaki Engineering” το οποίο με μια πρώτη ματιά, φάνηκε να έχει πιο αγωνιστικό, sporty χαρακτήρα. Αυτό το μοντέλο που φέρει την υπογραφή της Moriwaki Engineering όπως προδίδει και το όνομα αυτού, θέτει τα θεμέλια για μια SP έκδοση, καλύτερα εξοπλισμένη η οποία ενδεχομένως να αποδίδει και περισσότερους ίππους, να φέρει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και να εξυπηρετεί και εκείνους που αναζητούν ένα πιο racing μηχανάκι χωρίς όμως να απομακρυνθούν και από τον κλασικό, retro σχεδιασμό.
 

BEST BUY
GORGOLIS