Πρόκειται για την «High Power» έκδοση του νέου, δικύλινδρου σε σειρά και υγρόψυκτου κινητήρα της Triumph στα 1200 κ.εκ., ο οποίος έχει ελαφρύτερο στρόφαλο, πιο «ελεύθερο» φιλτροκούτι και διαφορετικό tuning σε σχέση με την μονάδα που τοποθετείται στις Bonneville T120. To αποτέλεσμα είναι 97 ίπποι στις 6.750 σ.α.λ. και 11,4 kg-m ροπής στις 4.950 σ.α.λ. Τι μας λέει αυτό; Τίποτα! Είναι απλά νούμερα στον πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτού του είδους οι κινητήρες, σε αυτού του είδους τις μοτοσικλέτες, κρίνονται αλλιώς, βάση της προσλαμβάνουσας αίσθησης.
Καλώς η κακώς, η συγκεκριμένη «απόδοση» δεν αποτυπώνεται στις τιμές κανενός πίνακα (υπομονή για το οδηγικό σκέλος λοιπόν). Ένα στοιχείο που σίγουρα αξίζει να αναφερθεί, είναι ότι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά των Thruxton, που έφεραν αερόψυκτο κινητήρα 865 κ.εκ. με 360ο στρόφαλο, το νέο υγρόψυκτο μοτέρ των 1200 κ.εκ, έχει στρόφαλο με διάταξη 270ο στα κομβία των μπιελών. Για τους die – hard της αυθεντικής βρετανικής αίσθησης αυτό το λες και ιεροσυλία αλλά ας μην βιαστεί κανείς να απορρίψει της μοτοσικλέτα για αυτό το λόγο, γιατί θα χάσει πολλά. Πάρα πολλά. Σε ότι αφορά στο ψηφιακό οπλοστάσιο του Thruxton, η ride by wire τεχνολογία επιτρέπει την εφαρμογή τριών modes απόδοσης (Road, Rain και Sport) καθώς και traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης.