Μόλις λίγα μέτρα πάνω στην σέλα της αρκούν για να διαπιστώσεις την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την αψεγάδιαστη λειτουργία του κινητήρα που θυμίζει ηλεκτρικό μοτέρ. Ο αδιάφορος ήχος των ηλεκτρικών βέβαια εδώ δεν έχει θέση, αφού η εξάτμιση της Arrow εκτός από το να προσθέτει πόντους στην εμφάνιση, κάνει τον τρικύλινδρο κινητήρα να ακούγεται ακόμα πιο βαθύς χωρίς να ενοχλεί τον οδηγό ή τους γείτονες.
Με ομαλή απόκριση και γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, η μεγάλη Tiger κινείται με χάρη στο αστικό περιβάλλον, κρύβοντας επιδέξια τον όγκο και τα κιλά της. Σκορτσαρίσματα και κραδασμοί που συναντάμε σε μεγάλα δικύλινδρα απλώς δεν υφίστανται, οπότε μπορείς να κινείσαι όχι με μία, αλλά και με δύο ταχύτητες πάνω από το συνηθισμένο χωρίς να δυσανασχετεί. Το shifter λειτουργεί σωστά αν και υπολείπεται λίγο στην απόκριση και το τιμόνι κόβει πολύ επιτρέποντας να περνάς πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες, συμβάλλοντας στην ευκολία της καθημερινής μετακίνησης που αναμφισβήτητα περιλαμβάνεται στο μενού της μοτοσυκλέτας.
Οι κακοτεχνίες των δρόμων περνούν απαρατήρητες, όπως και τα χιλιόμετρα που διανύεις χωρίς να κουράζεσαι, αφού ένα από τα πλεονεκτήματά της είναι ότι ταξιδεύει με άνεση που θα ζήλευαν ακόμη και αυτοκίνητα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις το αντίστοιχο πρόγραμμα στο menu και να απολαύσεις οδήγηση χωρίς να σε επηρεάζει τίποτα, αφού ακόμα και ο αέρας απωθείται χάρη στην ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Ο κινητήρας αισθάνεται πάντα άνετα και η μοτοσυκλέτα είναι απόλυτα σταθερή ακόμα και όταν το κοντέρ πλησιάζει την τελική των 220 χλμ/ώρα.
Η σταθερότητα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Tiger και σε δρόμο με στροφές. Εκεί επιλέγοντας το sport mode νιώθεις τις ημιενεργητικές αναρτήσεις να σκληραίνουν (δεν γίνεται ¨κούτσουρο¨) ώστε να μπορείς να κινηθείς γρήγορα χωρίς να χάνεις σημαντικά στην άνεση. Μπορεί να μην ¨βουτά¨ στις εισόδους και να μην αλλάζει κατεύθυνση με τη σκέψη λόγω της γεωμετρίας και του 19άρη μπροστινού τροχού, παραμένει όμως φιλική εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και όταν την πιέζεις. Τα φρένα έχουν δύναμη και σωστή αίσθηση σε όλη τη διαδρομή της μανέτας, ενώ τα ελαστικά της Metzeler (Tourance next) αποδεικνύονται άξια των περιστάσεων τόσο στις εντός όσο και στις εκτός δρόμου διαδρομές που θα κινηθεί σαν γνήσια Adventure.
Σίγουρα το μεγάλο βάρος δεν θα επιτρέψει να πας σε endurο μονοπάτια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αρνηθεί να πατήσει ή και να απογειώσει τα ελαστικά της από το χώμα όποτε της το ζητήσεις. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός της. Να σου επιτρέπει πάντα να φτάσεις στον προορισμό οπουδήποτε και αν είναι αυτός.