Όπως θα περίμενε κανείς από το μέγεθος και την κατηγορία της μοτοσυκλέτας η θέση οδήγησης είναι παραπάνω από άνετη, με το εργονομικό τρίγωνο (κορμός-χέρια-πόδια) να φαντάζει ιδανικό για πολύωρα ταξίδια. Η ευρύχωρη σέλα με το πλούσιο αφρώδες είναι και θερμαινόμενη, χωρίς το ύψος της (ρυθμίζεται στα 835 ή 855χιλ από το έδαφος) να εμποδίζει να πατήσεις σταθερά αν το ανάστημά σου δεν έχει το νούμερο 2 μπροστά...Την ίδια άνεση απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης που έχει στη διάθεση του ξεχωριστό διακόπτη για την θέρμανση, μεγάλα μαρσπιέ και χειρολαβές, ώστε να απολαμβάνει μαζί σου κάθε διαδρομή. Και επειδή τα μεγάλα ταξίδια πολλές φορές επιφυλάσσουν αλλαγές στις καιρικές συνθήκες, έχεις στη διάθεσή σου θερμαινόμενα γκριπ που μαζί με τις χούφτες και την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φροντίζουν ώστε να μην σε απασχολεί τίποτε άλλο εκτός από την οδήγηση.
Η ζελατίνα και πολλές ακόμα λειτουργίες όπως το cruise contol και τα 6 riding modes, ρυθμίζονται μέσω των φωτιζόμενων διακοπτών και του joystick στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Από εκεί αποκτάς πρόσβαση και στο υπερπλήρες μενού που διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα και εμφανίζεται μέσα από μια έγχρωμη-ευανάγνωστη TFT οθόνη 5 ιντσών με όμορφα γραφικά, τα οποία αλλάζουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Το φόντο μεταβάλλεται αυτόματα ανάλογα τις εξωτερικές συνθήκες φωτός που επικρατούν.
Μια ακόμη ευκολία που απολαμβάνει ο αναβάτης της Tiger 1200XCA και προέρχεται κατευθείαν από τα αυτοκίνητα, είναι το σύστημα εκκίνησης και κλειδώματος χωρίς κλειδί (keyless) το οποίο όμως θα θέλαμε να εφαρμόζεται και στην τάπα του ρεζερβουάρ.