Εγγυημένη διασκέδαση και σιγουριά για τον αναβάτη.

    Οδηγώντας

    Το Super Adventure είναι όντως Super και δικαιολογεί απόλυτα το πρώτο συνθετικό του ονόματός του. Σούπερ σε άνεση, σούπερ σε ευκολία και φιλικότητα, χάρη στο υπερ-εξελιγμένο ηλεκτρονικό δίκτυ ασφάλειας-προσαρμοστικότητας αλλά και σούπερ λόγω του υπέροχα πανίσχυρου κινητήρα του.

    Το μοτέρ είναι το πρώτο πράγμα που θα πλημμυρίσει κυριολεκτικά τις αισθήσεις του αναβάτη και θα τον κρατήσει απασχολημένο μάλλον για πάντα! Όπως και στα 1190 Adventure ο μεγάλος V2 είναι εκείνος που κυριαρχεί έναντι των υπόλοιπων τομέων της αυστριακής μοτοσικλέτας, όπως ίσως θα έπρεπε να γίνεται και με κάθε μοτοσικλέτα που σέβεται τον εαυτό της. Σε γενικές γραμμές οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξωπραγματικές για μοτοσικλέτα της κατηγορίας (μια πραγματική on-off) και ο τρόπος που μαζεύει χιλιόμετρα από τα 140 έως τα 250 είναι κάτι που πρέπει να ζήσετε για να το πιστέψετε. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι αυτός ο καταιγιστικός ρυθμός δεν γίνεται εύκολα τόσο αντιληπτός (!) αφού και πολιτισμένος είναι ο κινητήρας σε λειτουργία και σχετικά ήσυχος και με 6η στο κιβώτιο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν μανιωδώς, όχι όμως και οι στροφές.

    Ο ψεκασμός σε γενικές γραμμές είναι άριστος και μόνο με το γκάζι ελαφρώς κλειστό δημιουργείται μια μικρή νευρικότητα, δίνοντας την αίσθηση “οπλισμένου” τόξου λίγο πριν αφήσετε τη χορδή. Εντυπωσιακός είναι επίσης και ο τρόπος που μεταμορφώνεται το μοτέρ ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση. Έτσι από ψηλό superbike μπορείτε να μετατρέψετε εν κινήσει το Super Adventure σε φιλικότατο on-off έτοιμο να στρίψει στον πρώτο χωματόδρομο.

    Πολύ άνετα θα νιώσει εκεί, ως γνήσιο KTM και με τη σωστή επιλογή ελαστικού θα κινηθείτε και με ταχύτητα. Η απασχόληση του αναβάτη μόνο με τον κινητήρα ουσιαστικά δείχνει και την υποδειγματική δουλειά που έχει γίνει με τα ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας τα οποία δουλεύουν άριστα σαν μονάδες αλλά και σαν σύνολο. Τα ηλεκτρονικά όχι μόνο δεν θα απασχολήσουν ποτέ τον αναβάτη αλλά θα τον βοηθήσουν να οδηγήσει το αυστριακό τέρας με αυτοπεποίθηση και ταχύτητα. Το Traction Control κρατά πάντα τις ορέξεις του κινητήρα υπό έλεγχο διακριτικά, ενώ το cornering ABS λειτουργεί ταχύτατα και υποδειγματικά.

    Το ίδιο κάνουν και οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Το γενικότερο set up τους είναι ελαφρώς πιο σφιχτό έναντι άλλων προτάσεων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν προσφέρουν άνεση υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, χάρη ακριβώς σε αυτό το set up η αίσθηση που δίνει το Super Adventure είναι πάντα συγκροτημένη, είτε περνάτε πλαγιασμένοι πάνω από ανωμαλίες, είτε κινείστε στη ευθεία με ταχύτητες αυτόφωρου. Μόνο εκεί κοντά στη τελική ταχύτητα θα νιώσετε ένα ελαφρό κοσκίνισμα από το Super Adventure, το οποίο είναι λογικό για τόσο ψηλή μοτοσικλέτα με διαδρομές αναρτήσεων στα 200 χλστ. Σε αυτές τις ταχύτητες η βενζίνη εξαφανίζεται από το ρεζερβουάρ με ρυθμό ανάλογο των 1.301 κ.εκ. Κόψτε όμως ταχύτητα στα 150-160 χλμ./ώρα, ενεργοποιήστε το cruise control και δείτε τη μέση κατανάλωση να πέφτει εύκολα κάτω από τα έξι λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!

    Απολαύστε επίσης την άνεση που προσφέρει το 1290 σε αυτές τις ταχύτητες, αρκετή για να φτάσετε μονοκοπανιά στον προορισμό σας. Ρυθμό δεν θα κόψετε ούτε σε δρόμο με στροφές, με το Super Adventure να κινείται ταχύτατα και εδώ, με το traction control ενεργοποιημένο ή όχι. Αν το απενεργοποιήσετε μάλιστα η μοτοσικλέτα έχει μία ακόμη πιο φυσική αίσθηση εμφανίζοντας παράλληλα και τον hooligan που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια. Και στις δύο περιπτώσεις η σιγουριά που προσφέρει στον αναβάτη είναι εξασφαλισμένη, όπως και η διασκέδαση.