Τα συνδυασμένα φρένα δουλεύουν πολύ καλά προσφέρουν αίσθηση αλλά και δύναμη. Το ABS κάνει εξαιρετική δουλειά κάτω από όλες τις συνθήκες.

    Φρένα-Τροχοί

    Στον τομέα των φρένων η αυστριακή εταιρία επέλεξε επίσης ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά για την κατηγορία. Έτσι μπροστά βλέπουμε πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. οι οποίοι συνεργάζονται με ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω το “παρών” δίνει ένας δίσκος ταψί στα 267 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων.

    Τα νέα είναι ακόμη πιο σημαντικά στον τομέα του ABS αφού το Super Adventure φέρει το υπερ-εξελιγμένο σύστημα της Bosch, MSC (Motorcycle Stability Control), υποσύστημα του οποίου είναι το ρυθμιζόμενο-συνδυαζόμενο cornering ABS. Πέρα από το γεγονός ότι το ABS κατανέμει ιδανικά τη δύναμη της πέδησης μεταξύ των δύο τροχών ανά πάσα στιγμή, αυτό μπορεί να το κάνει πλέον και κατά τη διάρκεια της στροφής, αφού μέσω ανάλογου αισθητήρα λαμβάνει υπόψη του και τη γωνία κλίσης. Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και διαθέτει φυσικά ρύθμιση για οδήγηση στο χώμα, επιτρέποντας στον εμπρός τροχό να γλιστρά περισσότερο, ενώ απενεργοποιείται πλήρως από τον πίσω.

    Τέλος, για το Super Adventure η KTM επέλεξε ακτινωτούς τροχούς στις 19 και 17 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με το δέσιμο των ακτίνων στη μέση της στεφάνης να αποτελεί πατέντα των Αυστριακών για χρήση με tubeless ελαστικά.

    Ένα σύστημα, σχετικό με τα φρένα, που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα της ΚΤΜ είναι το HHC (Hill Hold Control). Το συγκεκριμένο σύστημα, απευθείας από τον χώρο του αυτοκινήτου, βρίσκεται εκεί για να βοηθά τον αναβάτη να ξεκινήσει με ασφάλεια όταν βρίσκεται σε δρόμο με ανηφορική κλίση. Απλά κρατά μερικώς τα φρένα, όταν αφήσετε τη μανέτα, για πέντε το πολύ δευτερόλεπτα και σας αφήνει να ασχοληθείτε μόνο με τον συμπλέκτη και το γκάζι.