Όπως και στα “μικρότερα” Adventure έτσι και στο 1290, το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ από το ίδιο υλικό έχει κατασκευαστεί και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Το βάρος του πλαισίου ανέρχεται στα μόλις 9,8 κιλά αν και δεν χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Από την άλλη το εντυπωσιακό σε μέγεθος ψαλίδι με τα εξωτερικά “νεύρα” είναι το μόνο που έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο. Τέλος, για να διατηρείται η σταθερότητα στα… υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα της τελικής του η KTM έχει τοποθετήσει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού.
Όσον αφορά στις αναρτήσεις οι μηχανικοί της KTM επέλεξαν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τη ναυαρχίδα τους. Το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. αλλά και το αμορτισέρ προέρχονται από τη WP και αποτελούν τις πρώτες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της γνωστής εταιρίας. Αυτό σημαίνει ότι απόσβεση συμπίεσης αλλά και επαναφοράς ρυθμίζονται διαρκώς σε πραγματικό χρόνο όσο βρίσκεται εν κινήσει, από αυτόνομη μονάδα ελέγχου. Για να το πράξει αυτό η SCU (Suspension Control Unit), παίρνει μετρήσεις από δύο αισθητήρες που μετρούν τη διαδρομή που διανύουν οι τροχοί, ξεχωριστά για τον καθένα. Αυτές τις μετρήσεις τις συνδυάζει με τις τιμές που λαμβάνει από δύο επιταχυνσιόμετρα, επίσης ένα εμπρός και ένα πίσω, ώστε να έχει “γνώση” για την κινητική κατάσταση της μοτοσικλέτας. Μέσω του ανάλογου μενού, ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει τέσσερα διαφορετικά set up (Comfort, Street, Sport, Offroad), προσαρμόζοντας τις γενικές ρυθμίσεις της ανάρτησης στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου του αμορτισέρ. Παράλληλα το πιρούνι διαθέτει και λειτουργία αντιβύθισης, η οποία επίσης διαφοροποιείται ανάλογα με την ρύθμιση που έχει επιλέξει ο αναβάτης.