Διέρρευσαν τα KTM 390 Enduro R και 390 Supermoto SMC

Διέρρευσαν τα KTM 390 Enduro R και 390 Supermoto SMC

Κινητήρας 399cc με 45 ίππους και 39Nm
Χώμα με 21 ίντσες ή δρόμος με 17;
Από ένα φυλλάδιο στην EICMA
Προσδοκίες για επέκταση της γκάμας

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 399cc με 45 ίππους και 39Nm

Οι νέες KTM 390 Enduro R και Supermoto SMC που διέρρευσαν εξοπλίζονται με τον ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα DOHC χωρητικότητας 398,63cc, ο οποίος ήδη χρησιμοποιείται στη νέα KTM 390 Duke. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 45,3 ίππους και 39Nm ροπής, ενώ παρά τα λίγα κυβικά του διαθέτει σύστημα υδρόψυξης για καλύτερη απόδοση ψηλά και αυξημένη αντοχή. Επιπλέον, το σύστημα ride-by-wire επιτρέπει την ύπαρξη σύγχρονων λειτουργιών, όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και τα προγράμματα οδήγησης, στοιχεία που βελτιώνουν την ευχρηστία και την ασφάλεια του αναβάτη. Αυτές οι δυνατότητες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για μοτοσυκλέτες που στοχεύουν την αγορά των αναβατών με δίπλωμα A2, προσφέροντας υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με ευκολία χειρισμού.
 

Χώμα με 21 ίντσες ή δρόμος με 17;

Αν και οι δύο μοτοσυκλέτες βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και κινητήρα, η KTM έχει κάνει σαφείς διαφοροποιήσεις στις αναρτήσεις και τους τροχούς. Η KTM 390 Enduro R είναι εξοπλισμένη με ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, προσφέροντας και μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων και ψηλότερη σέλα, για καλύτερη απόδοση σε εκτός δρόμου διαδρομές. Από την άλλη η Supermoto SMC διαθέτει τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά δρόμου, ενώ η διαδρομή των αναρτήσεών της είναι πιο μικρή, καθιστώντας την ιδανική για αστική οδήγηση και πιο σπορ χρήση. Αυτές οι διαφοροποιήσεις επιτρέπουν στους αναβάτες να επιλέξουν το μοντέλο που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους.
 

Διαρροή από ένα φυλλάδιο, αναμονή για αποκάλυψη στην EICMA

Οι νέες εκδόσεις των KTM 390 Enduro R και Supermoto SMC εμφανίζονται για πρώτη φορά μέσα από μία διαρροή πληροφοριών σε φυλλάδιο, λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή τους στο EICMA του Μιλάνου. Οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες είναι πολυαναμενόμενες, καθώς απευθύνονται σε αναβάτες κοινών ικανοτήτων που όμως αναζητούν διαφορετικές οδηγικές εμπειρίες. Η KTM, ανταγωνιζόμενη κατασκευαστές όπως η Beta και η Fantic, επιλέγει να προσφέρει πιο οικονομικές και προσιτές επιλογές χωρίς να θυσιάζει την απόδοση και την ευελιξία. Αυτή η κίνηση φαίνεται να συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα των μοντέλων της εταιρείας, συνδυάζοντας προσιτές τιμές με ποιοτικά χαρακτηριστικά.
 

Προσδοκίες για επέκταση της γκάμας

Εκτός από τις εκδόσεις των 390 cc, αναμένεται η KTM να κυκλοφορήσει και εκδόσεις μικρότερης χωρητικότητας, όπως τα 125 cc ή ακόμα και τα 200 cc. Αυτή η κίνηση αναμένεται να προσελκύσει νεότερους αναβάτες, ειδικά στις αγορές όπου οι μικρότερες μοτοσυκλέτες είναι δημοφιλείς, προσφέροντας μεγαλύτερη προσβασιμότητα και οικονομία. Η KTM έχει ήδη παρουσιάσει μια επιτυχημένη σειρά μοτοσυκλετών με μικρότερες χωρητικότητες, και η ενσωμάτωση των 125 Enduro και 125 Supermoto στις επιλογές της γκάμας είναι η λογική συνέχεια. Με αυτόν τον τρόπο, η αυστριακή εταιρεία στοχεύει να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών όλων των επιπέδων, από αρχάριους μέχρι πιο έμπειρους, προσφέροντας ποιοτικές μοτοσυκλέτες σε ανταγωνιστικές τιμές.