Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
  • Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
  • Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
  • Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM
  • Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM

Πλησιάζει στην παραγωγή το Supersport 990RC R της KTM

Στο δεύτερο 4ο του 2025 αναμένεται σε 2 εκδόσεις
Ο δικύλινδρος LC8c 947cc θα αποδίδει 126 ίππους
Πιο ήπια εργονομία από τα κλασικά supersport
Με ρυθμιζόμενες WP αναρτήσεις και Brembo δαγκάνες

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Στις αρχές του μήνα το αγγλικό περιοδικό MCN εντόπισε το επερχόμενο supersport μοντέλο της KTM, το 990RC R στους δρόμους για δοκιμές. Τον Μάϊο του 2024 η αυστριακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι μία νόμιμη για τον δρόμο εκδοχή του 990RC R θα βγει στην παραγωγή το 2025 και προκάλεσε εκρήξεις ενθουσιασμού για τους λάτρεις της «πορτοκαλί» μάρκας. Είδαμε μάλιστα και φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου να ξεχύνεται στην πίστα, με ένα καμουφλάζ σε ασπρόμαυρη απόχρωση και σλικ ελαστικά. Με την παρουσίαση του μοντέλου να λαμβάνει μέρος σε ένα ξεχωριστό event στην πίστα του Portimao στην Πορτογαλία (όπου οι ιδιοκτήτες της αγωνιστικής, περιορισμένης παραγωγής RC 8C την οδήγησαν για πρώτη φορά), η KTM επιβεβαίωσε το γεγονός ότι εκτός από ένα μοντέλο αποκλειστικά για χρήση στην πίστα θα ακολουθήσει και ένα μοντέλο παραγωγής του 990RC R στο δεύτερο μισό του 2025.
 
Γνωρίζουμε πως ο νέος LC8c κινητήρας πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές και είναι ο ίδιος με αυτόν που αποκτά το 990 Duke με ισχύ 126,2 ίππων και ροπή 103 Nm, αλλά είναι πιθανό να λαμβάνει μικρές αλλαγές ίσως στην χαρτογράφηση. Το πλαίσιο φαίνεται να είναι επίσης το ίδιο με αυτό του 990 Duke, αλλά είναι πολύ πιθανό να δέχεται μικρές τροποποιήσεις ώστε να επιτυγχάνεται μία πιο επιθετική και δυναμική γεωμετρία. Η KTM ανακοίνωσε επίσης κατά την παρουσίαση του πρωτότυπου ότι η θέση οδήγησης δεν είναι τόσο επιθετική όσο στα κλασικά supersport και αυτό είναι κάτι που διαπιστώνεται και από τις κατασκοπικές φωτογραφίες, αφού ο οδηγός είναι σε μία σχετικά όρθια θέση και δεν πέφτει πολύ βάρος στους καρπούς του, παρά το γεγονός ότι τα clip-ons είναι τοποθετημένα κάτω από την τιμονόπλακα. Στις φωτογραφίες επιβεβαιώνεται ότι μπροστά τοποθετείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι, της σειράς Apex της WP, ενώ η έγχρωμη TFT οθόνη διαφέρει λίγο από αυτή του 990 Duke. Το κοντέρ στην πρώτη ταχύτητα φαίνεται να σκαρφαλώνει στις 10.000 σαλ, ενώ το κεντρικό κλείδωμα γίνεται με συμβατικό κλειδί και όχι Keyless, μία ευχάριστη λεπτομέρεια για τους πιο παραδοσιακούς αναβάτες. Από τις φωτογραφίες βλέπουμε τα φλας να τοποθετούνται στο μπροστινό fairing και όχι στους καθρέπτες, ενώ ο εμπρός προβολέας αποτελείται από μία κεντρική λάμπα LED. Η ζελατίνα είναι πιθανό να αλλάξει στο μοντέλο παραγωγής διότι δεν φαίνεται να προσφέρει αρκετή ανεμοκάλυψη και οι πληροφορίες που ξέρουμε πιο συγκεκριμένα για το μοντέλο είναι οι εξής:

  • Η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα φαίνεται να αποκτά ένα σετ σλικ ελαστικών, ενώ η μοτοσυκλέτα δρόμου είναι «ντυμένη» με Michelin Power Cup 2.
  • Το χυτό αλουμινένιο υποπλαίσιο φαίνεται ίδιο με αυτό του 990 Duke, ενώ η θέση του συνεπιβάτη είναι μικρή και τα πατάκια του αρκετά ψηλά, με την εξάτμιση να παράγει αρκετή θερμότητα στα πόδια του πιθανά
  • Τα αεροδυναμικά φτερά τραβούν την προσοχή και είναι εμπνευσμένα από τις μοτοσυκλέτες του MotoGP, ενώ στις κατασκοπικές φωτογραφίες εντοπίζουμε επίσης ένα αεροδυναμικό βοήθημα εμπρός από τον πίσω τροχό για πρόσθετη σταθερότητα.
  • Στο σύστημα πέδησης εμπρός βρίσκουμε ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo, ενώ η τρόμπα φρένου είναι επίσης της Brembo