Το στιβαρό πλαίσιο παρέμεινε ίδιο με το προηγούμενο μοντέλο καθώς έχει αποδείξει την αξία του και δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, βοηθώντας ώστε το βάρος να διατηρηθεί στο ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο των 166 κιλών (χωρίς υγρά). Στη νέα street Triple όμως, συναντάμε ένα καινούργιο ψαλίδι με νέα θέση άξονα και μεγαλύτερη ακαμψία, το οποίο έχει σκοπό να αυξήσει τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, αλλά και να περιορίσει τις δυνάμεις που δέχεται το πίσω αμορτισέρ κατά τις βίαιες επιταχύνσεις. Και μιας και ανέφερα το αμορτισέρ, αυτό προέρχεται από την Ohlins (STX 40) και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ BPF της Showa που ολοκληρώνει το κορυφαίο πακέτο αναρτήσεων.
Στον τομέα των φρένων συναντάμε επίσης κορυφαίες λύσεις, αυτή τη φορά από την Brembo που εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα με τετραπίστονες ακτινικές monoblock δαγκάνες Μ-50 μπροστά, ρυθμιζόμενη τρόμπα MCS 19.21 και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης υπάρχουν στο βασικό εξοπλισμό όπως και το ABS που φροντίζει πάντα για την πρόσφυση των Pirelli Diablo Supercorsa SP, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί ανάλογα τις απαιτήσεις του αναβάτη.
ΟΥΑΟΥ! ΚΟΥΚΛΑ, ΑΓΡΙΜΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ!