Μπορεί το στυλ της μοτοσυκλέτας να επικεντρώνεται στη γρήγορη οδήγηση, αλλά είναι όσο άνετη χρειάζεται για να μπορείς να κινείσαι μαζί της καθημερινά. Το πρώτο πράγμα που αντικρίζεις όταν ανέβεις στη σέλα της είναι το αρκετά μακρύ ρεζερβουάρ, το φαρδύ τιμόνι και μία από τις ομορφότερες TFT οθόνες που έχουμε συναντήσει με 5 απολαυστικές ίντσες, έγχρωμα γραφικά και κάθε είδους πληροφορία που μπορεί να χρειαστείς. Μέσω του joystick στην αριστερή πλευρά του τιμονιού μπορείς να αλλάξεις τα πάντα, από τον τρόπο απεικόνισης του στροφόμετρου-ταχυμέτρου(6 διαφορετικές επιλογές), μέχρι ρυθμίσεις κινητήρα και ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ το φόντο μεταβάλλεται αυτόματα ανάλογα τις συνθήκες εξωτερικού φωτισμού.
Το φαρδύ τιμόνι είναι σχετικά μπροστά και χαμηλά, αλλά όχι σε σημείο που να κουράζει τα χέρια στα φρεναρίσματα ή στις μικρές ταχύτητες της πόλης, τοποθετώντας τον κορμό σε αρκετά όρθια θέση σε σχέση με ένα supersport μοντέλο, ενώ η σέλα είναι όσο μαλακή χρειάζεται και προσφέρει αρκετό χώρο ώστε να τοποθετείς το σώμα ανάλογα με το στυλ οδήγησής σου. Έτσι, ακόμα και σε πίστα η θέση οδήγησης δεν πρόκειται να σε προβληματίσει καθώς και τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά ψηλά για να μην βρίσκουν εύκολα στην άσφαλτο. Η Triumph δεν έχει αφήσει τον συνεπιβάτη εκτός παιχνιδιού και μπορεί η σέλα που του αντιστοιχεί να μην προσφέρει ανέσεις touring, όμως πάνω της το δεύτερο άτομο δεν θα παραπονεθεί εύκολα, ακόμα και αν ο προορισμός ξεφεύγει αρκετά από τα τείχη της πόλης.
ΟΥΑΟΥ! ΚΟΥΚΛΑ, ΑΓΡΙΜΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ!