- Μονοκύλινδρος κινητήρας 400 κυβικών με 40 ίππους.
- Traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης.
- Τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα και δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης.
- Κατανάλωση 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ που μπορεί να πέσει στα 3 σε ταξίδι.
Οι δύο εκδόσεις που βγαίνουν με τον 400άρη TR κινητήρα, Speed και Scrambler X, χτίζουν σκαλί - σκαλί την επάνδρωση της εταιρείας στα μικρομεσαία κυβικά εκατοστά. Δεν θα μας παραξένευε καθόλου αν στο κοντινό μέλλον δούμε τη μονοκύλινδρη αυτή κινητήρια δύναμη και με κουστούμι σπορ διαθέσεων. Η Scrambler 400X, έχει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από τη Speed, μεγαλύτερο τιμόνι, φαρδύτερα μαρσπιέ με αφαιρούμενα λάστιχα, Number plates και διπλή σέλα τονίζοντας ότι μπορεί να σε πάει όπου της ζητήσεις.
Η Triumph, πιστή στην ποιότητα που τη διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, πήρε την απόφαση να μπει και στις μικρές κατηγορίες μοτοσικλετών. Η θύμηση των μεγάλων Speed 900 και Scrambler 900 φέρουν έντονα τις επιρροές του πάνω τους. Όλο και περισσότερο, τα Retro-Scrambler σύνολα προσεγγίζουν νέους και παλιούς αναβάτες σε αυτή την κατηγορία. Τι είναι αυτό που μας τραβάει τελικά; Αν αναλογιστούμε ότι πλέον οι ρυθμοί των πόλεων και η καθημερινότητα της νέας εποχής που διανύουμε, μας κάνουν να χρειαζόμαστε μια μοτοσικλέτα που να είναι φιλική, διαχειρίσιμη από θέμα βάρους, αποδοτική ως προς τα νούμερα επιδόσεων, άνετη σε θέση οδήγησης, με αναρτήσεις που να προσπερνάνε κάθε εμπόδιο και με τροχούς μεγαλύτερους από τα δίκυκλα σύνολα που επί το πλείστον κινούνται στον δρόμο, τότε η Scrambler 400X κατατάσσεται αυτόματα σε αυτή την κατηγορία. Επίσης, οι αναβαθμίσεις στα μηχανικά και εμφανισιακά καλούδια που μπορεί να δεχθεί, θα δώσουν μια τελείως άλλη πνοή στον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, κάνοντας και εμάς να νοιώθουμε ότι ξεχωρίζουμε μέσα στο πλήθος. Η μικρή 400άρα έχει όλα αυτά τα στοιχεία για να μας κάνει να κινηθούμε εργονομικά, απροβλημάτιστα και με σθένος σε πολύ μεγάλες διαδρομές. Το 80%, η «μαμά» Triumph,μας το δίνει έτοιμο και με πολλά αξεσουάρ, κάνοντας τη μοναδική στις καρδιές μας. Το υπόλοιπο 20%, το αφήνει πάνω μας, για να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε σε αναβαθμίσεις και customιές! Τελικά, μήπως μια μικρή μοτοσικλέτα, μπορεί να καλύψει τα συναισθηματικά μας σκιρτήματα που αναζητάμε για να νοιώθουμε ελεύθεροι οδηγώντας τους δύο τροχούς, αποτελώντας το αγχολυτικό μέσο μετακίνησης μέσα στη βουή της πόλης...!!!