MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

O επικεφαλής της KYMCO, Allen Ko, αριστερά, μαζί με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.

O επικεφαλής της KYMCO, Allen Ko, αριστερά, μαζί με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.

  • MV Agusta Ampelio
  • MV Agusta Ampelio
  • MV Agusta Ampelio
  • O επικεφαλής της KYMCO, Allen Ko, αριστερά, μαζί με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.

EICMA 2022 - MV Agusta Ampelio

Η MV Agusta προέβη σε μία κίνηση που θα συζητηθεί, ειδικά στον πιο κλειστό κύκλο των οπαδών της, παρουσιάζοντας το νέο ηλεκτρικό scooter με το όνομα Ampelio.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Καρπός της συνεργασίας της MV Agusta με την KYMCO

Για το νέο Ampelio, η MV Agusta συνεργάστηκε στενά με την KYMCO, η οποία ήδη ασχολείται για αρκετά χρόνια με την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, αλλά έχει και την δική της λύση για σύστημα εναλλάξιμων μπαταριών: Το Ionex. Για αυτό και το νέο ηλεκτρικό scooter είναι χτισμένο στην μηχανική πλατφόρμα του KYMCO S7, που παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση. Έτσι, το Ampelio φέρει ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 5,5 ίππους συνεχόμενα, φτάνοντας έως τους 9,8 ίππους σε μέγιστη απόδοση. Η αυτονομία του μοντέλου ανακοινώνεται στα 85 χιλιόμετρα, ενώ η τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια εξασφαλίζεται από δύο μπαταρίες Ionex, χωρητικότητας 1,7 kWh η καθεμία. Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 95 χλμ/ώρα, συνεπώς το Ampelio θα είναι πιθανότατα κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα A1/Αυτοκινήτου.
 


MV Agusta Ampelio

MV Agusta Ampelio

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδιαστική έμπνευση από τα scooters της δεκαετίας του 1950

Όσο απίστευτο και να σας ακούγεται, η MV Agusta έχει παράξει scooter και στο παρελθόν! Συγκεκριμένα, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, η εταιρεία είχε παράξει τα Ovunqe και CGT και το νέο Ampelio, έλκει στοιχεία από αυτά στην σχεδίαση του. Το αποτέλεσμα είναι –τυπικά για MV Agusta- εξαιρετικά ενδιαφέρον, καθώς το μοντέλο που είδαμε και από κοντά στο Μιλάνο, συνδυάζει μοναδικά τις ρετρό γραμμές με τα μοντέρνα στοιχεία. Εξοπλιστικά, το μοντέλο αναφέρεται ότι θα έχει δύο χαρτογραφήσεις ισχύος, σύστημα Keyless αλλά πιθανότατα και ABS, αντί για CBS, στα φρένα. Κάτω από την σέλα, προβλέπεται χώρος αποθήκευσης 24 λίτρων που θα χωρά, σύμφωνα με την εταιρεία, και ένα full-face κράνος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »