EICMA 2024: Ducati Panigale V2
• Νέος κινητήρας V2 890cc με 120 ίππους
• Launch Control και τέσσερα προγράμματα οδήγησης με βάρος 176kg
• Δύο εκδόσεις με ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi ή Öhlins
• Αγωνιστική γεωμετρία
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Νέος κινητήρας V2 890cc με 120 ίππους
Ο νέος κινητήρας V2, που ζυγίζει μόλις 54,4kg, είναι ο ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευάσει η Ducati. Η ελαφρότητά του συμβάλλει σημαντικά στη συνολική μείωση βάρους της Panigale V2, ενώ παράλληλα προσφέρει υψηλές επιδόσεις (120 ίππους στις 10.750σαλ και 93,3Nm στις 8.250σαλ). Χάρη σε αυτήν τη σχεδίαση, ο κινητήρας διασφαλίζει ανταγωνιστικές αποδόσεις στην πίστα και ταυτόχρονα προσφέρει μια ευχάριστη και διασκεδαστική εμπειρία στον δρόμο.
Launch Control και τέσσερα προγράμματα οδήγησης με βάρος 176kg
Με βάρος μόλις 176kg στην έκδοση S και 179kg στη βασική, η Panigale V2 είναι η ελαφρύτερη Panigale που κατασκευάστηκε ποτέ. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ζυγίζει 17 κιλά λιγότερο. Το χαμηλό της βάρος ενισχύει την αίσθηση ευελιξίας, μιας που ζητάει από τον αναβάτη λιγότερη προσπάθεια για τις αλλαγές κατεύθυνσης. Διαθέτει ακόμα ένα πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικού εξοπλισμού: Cornering ABS και Cornering Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control, Engine Brake Control (EBC), Ducati Power Launch, Ducati Pit Limiter και Ducati Quick Shift (DQS) 2.0. Φυσικά, όλα τα παραπάνω είναι παραμετροποιήσιμα στο κάθε ένα από τα τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Race, Sport, Road και Wet).
Δύο εκδόσεις με ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi ή Öhlins
H Panigale V2 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη «βασική» και την S, που θα πωλείται αποκλειστικά μονόσελη. Ο κινητήρας της θα είναι ακριβώς ίδιος, παρόλα αυτά η S λόγω ελαφρύτερων και πιο εξωτικών περιφερειακών θα ζυγίζει λιγότερο και θα έχει και σχετικά αυξημένες επιδόσεις. Η βασική ανάρτηση είναι ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi μπροστά με καλάμια διαμέτρου 43mm και αμορτισέρ Kayaba πίσω, και τα δύο ρυθμιζόμενα. Όμως η έκδοση S θα διαθέτει πιρούνι της Öhlins με την κωδική ονομασία NIX30 και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, αμφότερα με περισσότερες ρυθμίσεις για μεγαλύτερη παραμετροποίηση. Τα φρένα και στις δύο εκδόσεις παραμένουν ίδια: Brembo M50 ακτινικές δαγκάνες σε δύο δίσκους διαμέτρου 320mm.
Αγωνιστική γεωμετρία
Η νέα γεωμετρία της Panigale V2 υπόσχεται επίσης υψηλά επίπεδα σταθερότητας και ευελιξίας. Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί για αυξημένη άνεση και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας μακριά από το σώμα του αναβάτη. Το ρεζερβουάρ έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να παρέχει μεγαλύτερη στήριξη κατά τη γρήγορη οδήγηση και θυμίζει εκείνο της Panigale V4, είναι όμως προσαρμοσμένο στη νέα μηχανική βάση και σε πιο εργονομικό τρίγωνο. Όλα τα σημεία που έρχονται σε επαφή με τον αναβάτη έχουν φροντιστεί και ως σχήματα και ως υφές, ώστε να τον κάνουν να νιώθει άνετα και όσο το δυνατόν λιγότερη κόπωση, με απώτερο σκοπό την απρόσκοπτη οδήγηση στην πίστα και στο δρόμο.