Στο κέντρο του πίσω τροχού συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα 4000 Watt με τον αναβάτη να έχει στη διάθεσή του 3 modes με τελική 45, 60 και 100 χλμ. / ώρα. Πολύ χρήσιμη αποδείχθηκε στην πράξη η όπισθεν που κάνει εύκολο το παρκάρισμα σε δύσκολα σημεία ή σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Το V9 διαθέτει μπαταρία λιθίου 72V χωρητικότητας 52Ah. Όπως συμβαίνει συνήθως με τις μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας, δεν είναι αποσπώμενη, οπότε πρέπει να έχεις εύκολη πρόσβαση σε συμβατική πρίζα. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 5 ώρες και κατά τη διάρκεια της δοκιμής η αυτονομία άγγιξε τα 90 χιλιόμετρα με ζωηρό στυλ οδήγησης.
Στον τομέα των περιφερειακών το V9 εντυπωσιάζει σε όλους τους τομείς. Αρχικά, είναι το μοναδικό δίκυκλο με τιμή κάτω από 4.000 ευρώ με δύο δίσκους εμπρός, που περνάει από τα χέρια μας. Μάλιστα δεν μένει εκεί καθώς διαθέτει σύστημα συνδυασμένης πέδησης δηλαδή πατώντας το πίσω φρένο, ενεργοποιείται και το εμπρός. Στις αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 16 ιντσών, που σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με ένα ηλεκτρικό scooter με μικρούς τροχούς, με ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-16 και 140/70-16 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το βάρος του ανακοινώνεται στα 113 κιλά.