Έχουμε να κάνουμε με μια μαζεμένων διαστάσεων μοτοσυκλέτα, η οποία όμως έχει σωστό εργονομικό τρίγωνο, κάτι απαραίτητο από τη στιγμή που προορίζεται για καθημερινή χρήση. Το τιμόνι είναι ψηλά τοποθετημένο και φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση, ενώ η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και είναι χαμηλά τοποθετημένη οπότε ο αναβάτης πατά με ασφάλεια τα πόδια στο έδαφος ανεξάρτητα από το ανάστημά του. Τα μαρσπιέ κάνουν τα γόνατα να λυγίζουν λίγο περισσότερο, φέρνοντας τα πόδια σε πιο επιθετική θέση, στοιχείο που θα εκτιμήσουν οι λάτρεις της σπορ οδήγησης. Το V9 είναι αρκετά γενναιόδωρο και προς τον συνεπιβάτη που έχει ικανοποιητικό χώρο στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές.
Στο «ρεζερβουάρ» υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που φιλοξενεί την υποδοχή για τη φόρτιση της μπαταρίας και έχει αρκετό χώρο για τον φορτιστή, γάντια, αδιάβροχα, έγγραφα ή άλλα αντικείμενα. Θα θέλαμε ιδανικά να ήταν φωτιζόμενος για πιο εύκολη πρόσβαση στη φίσα φόρτισης. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέσω μιας έγχρωμης LCD οθόνης. Μοναδικό σημείο που χρειάζεται συνήθεια είναι η ένδειξη της μπαταρίας, αφού η στάθμη της αρχικά μένει σταθερή για τα πρώτα 40 χιλιόμετρα αλλά μετά πέφτει με γρήγορο σχετικά ρυθμό.