Το E-R MAX αποτάσσεται τις αρχές του μινιμαλισμού και με μια ευρύχωρη «καμπίνα» προσφέρει την ιδανική θέση οδήγησης που μπορεί να σε συντροφεύσει στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Από πλευράς διαστάσεων προσεγγίζει την αντίστοιχη κατηγορία των βενζινοκίνητων 300αριων, με τη GT φόρμα σχεδίασης να τοποθετεί σε ξεκούραστες γωνίες τα χέρια και τα γόνατα του αναβάτη, ενώ η πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος είναι σχετικά εύκολη παρά την ύπαρξη του κεντρικού τούνελ. Στο δεξί μέρος του τιμονιού βρίσκεται ο διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης. Με τα πρώτα δύο modes– βλέπε 1,2- το E-R MAX συμπεριφέρεται κόσμια διοχετεύοντας μετρημένες δόσεις ροπής στον πίσω τροχό και μεγαλώνοντας τα επίπεδα αυτονομίας. Με το που επιλέξεις το πρόγραμμα 3 όλα αλλάζουν. Νιώθεις ότι αφαιρέθηκε ο «κόφτης», με την απόκριση του γκαζιού να είναι πλέον ακαριαία και τη ροπή να φτάνει σαν κύμα τσουνάμι στον πίσω τροχό. Ο τρόπος που επιταχύνει το E-R ΜΑΧ, ειδικά στις ενδιάμεσες ρεπρίζ που μετατρέπουν τις προσπεράσεις σε ένα απολαυστικό παιχνίδι το οποίο θέλεις να επαναλαμβάνεις συνέχεια, σηματοδοτεί την εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων scooter. Όσο ανοίγεις το γκάζι η παροχή ισχύος είναι αδιάκοπη κρατώντας τον ίδιο ρυθμό μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, που αποτελεί την καλύτερη επίδοση της αγοράς σε ηλεκτρικό scooter.
Πολύ καλά τα φρένα, σταθερότητα από τις αναρτήσεις
Όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, μπορείς παράλληλα να εκμεταλλευτείς τη φόρα που έχεις και να αφήσεις πιο νωρίς το γκάζι όταν θες να διατηρήσεις σταθερή ταχύτητα, αφού στο κλείσιμο του γκαζιού δεν υπάρχει το φρένο του κινητήρα για να σε κόβει. Η ισχύς είναι πανταχού παρούσα όποτε τη χρειαστείς ακόμα και στις πιο δύσκολες περιστάσεις, όταν για παράδειγμα υπάρχει και δεύτερο άτομο στη σέλα ή σε απότομη ανωφέρεια με τη δυνατότητα ανάβασης να φτάνει το 35% κλίσης. Η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι πάντα αθόρυβη και χαλαρωτική και ξαφνικά «μπαίνεις» σε μια διαφορετική από τη συνηθισμένη ρουτίνα, με τους ήχους του περιβάλλοντος είναι οι μοναδικοί που φτάνουν στα αυτιά σου. Το μόνο που μπορεί να χαλάσει την οδηγική σου νιρβάνα είναι το στρίγκλισμα του πίσω τροχού σε απότομο φρενάρισμα, αφού το E-R MAX δεν φέρει ABS, παρόλα αυτά φρενάρει ασφαλέστατα και με ακρίβεια καθώς διαθέτει ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδησης. Η ρύθμιση της ανάρτησης μαζί με το μακρύ μεταξόνιο στα 1560 χιλιοστά, κρατούν σταθερό το E-R MAX στην άσφαλτο ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει τριψήφια νούμερα, όμως θα εμφανίσουν το «σκληρό» τους πρόσωπό σε μεγάλες και απότομες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Η αμεσότητα και η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με την απουσία traction control , θα δοκιμάσει την πρόσφυση του πίσω τροχού σε γλιστερές επιφάνειες ή σε συνθήκες βροχής, εξαιτίας των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης. Η αλλαγή τους θα βελτιώσει δραματικά την κατάσταση.