O ηλεκτροκινητήρας της Bosch έχει ισχύ στους 4 ίππους, με την απόκριση του στο γκάζι και την αίσθηση της ροπής του να ταιριάζουν γάντι με τον ρόλο του S5. Τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε προφόρτιση.

Τόσο το εμπρός, όσο και το πίσω φρένο μας ικανοποίησαν απόλυτα με την λειτουργία τους.

Κινητήρας-περιφερειακά

Για το S5 επιλέγεται για μια ακόμη φορά, η λύση του ηλεκτροκινητήρα hub center, δηλαδή του μοτέρ ως τμήμα της πίσω ζάντας. Τα πλεονεκτήματα είναι πλέον γνωστά: Πιο άμεση απόκριση και πιο αισθητή ροπή, αλλά και μικρότερες ταχύτητες περιστροφής. Tο S5 φέρει μοτέρ της Bosch, στα 3.000 Watt ισχύος, που μεταφράζονται σε 4,1 ίππους, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ/ώρα (σε ευθεία), κάνοντας το S5 κατάλληλο για οδήγηση με δίπλωμα ΑM ή αλλιώς, για 50άρι. Η ECU του μοντέλου προσφέρει 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις ισχύος –από 1 μέχρι 3, με την τελευταία να προσφέρει την πλήρη τελική ταχύτητα και τις άλλες δύο να την περιορίζουν στα 25 και 35 χλμ/ώρα). Η αρχική ροπή εκκίνησης, ωστόσο, δεν αλλάζει σημαντικά μεταξύ των riding modes, ώστε το S5 να μην είναι «αναιμικό» στα φανάρια ή στις ανωφέρειες.


Την τροφοδοσία του μοτέρ αναλαμβάνουν αφαιρούμενες μπαταρίες, με το S5 να μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι δύο. Η έκδοση της δοκιμής μας, εξοπλίζεται με μπαταρίες Samsung στα 26 Ah χωρητικότητας, κατά 2,6 περισσότερες από τις μπαταρίες της βασικής έκδοσης (αμφότερες λειτουργούν στα 60 Volt). Η ESF υποσχέθηκε αυτονομία 75 χιλιομέτρων με μία φόρτιση για την έκδοση δοκιμής μας και διαπιστώσαμε ότι η πραγματική τιμή δεν ήταν μακριά από την θεωρητική. Κάνοντας πολλαπλές μετρήσεις αυτονομίας, πετύχαμε έως και 70 χιλιόμετρα με τον «γρήγορο» χάρτη 3, με λίγο περισσότερη «φειδώ» στο γκάζι χωρίς τερματίσματα. Σε πιο επιθετική οδήγηση, η ελάχιστη αυτονομία με τον χάρτη 3 ανήλθε στα 55 χιλιόμετρα, ωστόσο σε κάθε περίπτωση ο αριθμός ικανοποιεί, αν σκεφτείτε ότι με τις άλλες χαρτογραφήσεις, μπορεί να αυξηθεί κι άλλο.

Ρόλο στις μετρήσεις αυτονομίας παίζει και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, που το S5 φέρει: Κατά την πέδηση, ο κινητήρας επιβραδύνει λειτουργώνας σαν γεννήτρια και φορτίζοντας την μπαταρία. Έτσι, με λίγη οδηγική συνήθεια, ο αναβάτης κάνει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της ενέργειας της μπαταρίας, κερδίζοντας τελικά λίγα παραπάνω χιλιόμετρα.  

Το καλά καμουφλαρισμένο, κάτω από το ολόσωμο πλαστικό «κοστούμι», πλαίσιο του S5 είναι μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή στα δεδομένα των περισσότερων αστικών scooters. Στις αναρτήσεις οι λύσεις είναι επίσης δοκιμασμένες, με ένα πιρούνι στο εμπρός μέρος  και δύο αμορτισέρ πίσω. Τα τελευταία, έχουν την δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης του ελατηρίου τους. To σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με ισάριθμες δαγκάνες 2 εμβόλων.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ